Dynamo til Honda CBX 650-E -83modell....

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Harøy

Dynamo til Honda CBX 650-E -83modell....

Legg inn av Harøy »

Hjeeelp.

.Jeg har en nydelig Honda CBX 650-E 1983 modell. Den har et problem og det er dynamoen. Den er kaputt. Har hatt den inne til et dynamoverksted, men uten at det kunne vekke den til liv igjen. Eneste mulighet er å finne en ny. Det viser seg å være vanskelig. Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Jeg vet det er mye slike sykkler i Tyskland, men hvordan i alle dager skal jeg kunne få tak i en dynamo derifra??? Tysk er ikke akkurat det språket som jeg kan... :(
Håper noen kan hjelpe meg med dette..

Ronny

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Jeg kan skaffe en fra Tyskland. Jeg kjenner en der som hogger opp ca 200 sykkler av alle merker i året. Det fleste syklene er kollisjonskadet sykkler.
Med det samme kan du hilse Iris fra meg. :mrgreen:
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Harøy

Legg inn av Harøy »

Takk takk takk takk!! :D Det hørest kjempebra ut! Kunne du ha sendt meg mail-adressa di så kunne jeg gitt deg opplysningene du trengte? Adressa mi er: rosbas@online.no

mvh

Ronny

Jeg skal hilse Iris (og kanskje Bjartmar også??)

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Tok en råsjanse når det gjaldt Iris. Hun er jo medlem i Harøya Mc.....Jeg traff henne på Hortentreffet. Meningen var at jeg skulle kjøre en tur dit i høst men det ble ikke noe av det.
Hun skulle faktisk møte opp med øyas enslige mødre og damer for å treffe denne indianer på Mc-tur....
Til våren kanskje....
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Svar