MC tyveri.

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Paul Ketil

MC tyveri.

Legg inn av Paul Ketil »

Jeg bare vil opplyse alle med MC om at det foregår veldig frekke tyverier nå om dagen.

Natt til mandag ble min nyinnkjøpte Husaberg FC 550 2002 model stjålet fra min låste garage på Odderøya i Kristiansand.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


Hvis noen ser eller hører en slik sykkel ver så snill å kontakte meg eller politiet.

Med vennlig hilsen

Paul Ketil

paul@jalla.org

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Jeg har et balltre du kan få låne hvis du finner ut hvem som gjorde det..Bilde

Snakker om frekke jævler!! Håper du får den igjen.. Du hadde vel forsikring på den?
Bilde

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Det er en vanskelig sak. Ofte er tyvene kjent av politiet men de gjør ingenting.
Jeg kjenner til en sak der en uforsikret sykkelen som ble avskiltet om høsten ble stjålet av 2 smågutter. De kjørte sykkelen på noen skogsveier og ramponerte sykkelen etter de var ferdig. Saken ble annmeldt og henlagt.
Noen venner av eieren banket op disse guttene noen ganger og foreldrene så ingen annen mulighet enn å betale ca 40.000 som det kostet å reparere skadene.
Så redd var de at saken ble aldri annmeldt. Ikke for å støtte slike metoder men ofte har ikke Mc-eieren noe annet valg enn å ta saken i egne hender.
Sist redigert av Indian den 28 jul 2004, 02:48, redigert 1 gang totalt.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Gjest

Borgervern

Legg inn av Gjest »

Joa, det er kjedelig å måtte si det, men det er noen ganger det eneste som nytter: en real omgang juling... :evil:

Har selvsagt aldri gjort noe sånt selv, men jeg kan meget godt forstå frustrasjonen til de som opplevde dette.

Det skumle er jo hvis noen ikke klarer å begrense seg og virkelig skader en person for livet, da blir det for en selv som får svi for det. Dessuten så har jeg hørt om folk som har banka opp feil person, og det er ikke så rent lite kjipt. :roll:

GSXR

Legg inn av GSXR »

Kan godt forstå at du er noe frustrert Paul Ketil, det å få sykkelen frastjålet kan gjøre at man blir temmelig :twisted: , men her er det vel greit å holde tunga rett i munnen :P slik at man ikke gjør noe man selv vil angre på.
Får bare håpe at det ordner seg for deg, og at du får den igen i god behold.
Krysse fingran.

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Jeg så 2 Husaberg sykkler på treff, både i Haubukk og Chenever treffene. Hva hjelper det når jeg ikke vet hva jeg skal se etter?
I det minste kunne det opplyses om ramme nummer og andre kjennertegn for å sjekke på sykkelen.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Indian skrev:Jeg så 2 Husaberg sykkler på treff, både i Haubukk og Chenever treffene. Hva hjelper det når jeg ikke vet hva jeg skal se etter?
I det minste kunne det opplyses om ramme nummer og andre kjennertegn for å sjekke på sykkelen.
Rammenr. er vel det første som blir fjernet.
Tenker da på disse mc-tyvene her i Svelvik og Drammen, som de klare å få tak på nå like før jul. Over 70 sykler var stlålet, og rammenr/serienr var fjernet.
Skal bli spennende å se hvordan det går med den/de skyldige. Har vært stille nå i det siste.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Thor Arne
Innlegg: 228
Registrert: 20 jun 2004, 18:38
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Thor Arne »

Kom med farge og andre kjennetegn, så skal vi nok se etter.

GSXR

Legg inn av GSXR »

Thor Arne skrev:Kom med farge og andre kjennetegn, så skal vi nok se etter.
Så sannelig.
Jeg bor i Trøndelag, har den kommet hit skal vi nok finne den :wink: .

Brukeravatar
lost
Innlegg: 20
Registrert: 15 jun 2004, 21:23
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: stavanger
Kontakt:

Legg inn av lost »

Thor Arne skrev:
Kom med farge og andre kjennetegn, så skal vi nok se etter.

bor i stavanger kan lete :lol:
Geir
2008 Polaris 800 efi x2

Brukeravatar
Thor Arne
Innlegg: 228
Registrert: 20 jun 2004, 18:38
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Thor Arne »

jada, bare gni det inn :lol:

Svar