Bikes and babes

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
GSXR

Legg inn av GSXR »

rogg skrev:
GSXR skrev:

Hva med deg rogg, har du noen damer på lur? Kom igjen nå, la oss andre få se også :wink:.
Er vel ikke akkurat det jeg leter etter når jeg surfer rundt.
Men det er bare å komme med flere....de e steikans fin å se på...
Hmmm, leter, leter ikke, men finner.
Var denne for dyp til å forstå kan den komme i en forenklet versjon :wink: .

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
GSXR, du får finne fra flere.....
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

GSXR

Legg inn av GSXR »

rogg skrev:Håy..
GSXR, du får finne fra flere.....
Får vel se til å legge ut noen "småfine" damer da, eller kommer du meg i forkjøpet? Hvem vet.... :wink:

sigg
Innlegg: 7
Registrert: 20 des 2004, 22:35

Legg inn av sigg »

damer,damer,damer,damer,damer,MC :shock:
damer,damer,damer,damer,damer,MC :shock:
Sigg:) digge chopper a!!!!

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

GSXR skrev:
Får vel se til å legge ut noen "småfine" damer da, eller kommer du meg i forkjøpet? Hvem vet.... :wink:
Håy..

Har jo funnet ett da, men er vel ikke helt fornøyd...du ser a her og så var bilde så lite :roll:
Bilde
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

GSXR

Legg inn av GSXR »

rogg skrev:
GSXR skrev:
Får vel se til å legge ut noen "småfine" damer da, eller kommer du meg i forkjøpet? Hvem vet.... :wink:
Håy..

Har jo funnet ett da, men er vel ikke helt fornøyd...du ser a her og så var bilde så lite :roll:
Bilde
Er vel ikke akkurat det jeg forbinder med hotte BikerBabes, men hver sin smak rogg :wink: .
Bare for å nevne det, den opprinnelige Bikes and Babe's-tråden finner du nedenfor her.
Der er det Babes for såre øyne :D .

http://www.cruiserclub.no/forum/viewtopic.php?t=32

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Ja ja, men hun drar den på bakhjulet da.... :lol: og ja jeg har fått såre øyne..... :shock:
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Gjest

Legg inn av Gjest »

hallo alle gutter -...

DERE ER SÅÅÅ SØTE.... :lol: er det potensproblemene som gjør seg gjeldene, siden dere så gjerne vil ha lett avkledde damer på mc og NB! UTEN verneutstyr???
Ikke det at jeg har i mot pupper og damer og sånt, men det hører ikke hjemme på denne siden, synes nå jeg da.. Dere er bare med på å fastlåse et gammeldags syn om at kvinner er bare til pynt.. Og for de av dere som enda ikke har skjønt det: det HAR faktisk skjedd en utvikling..
Når menn blir avbildet med sin MC, er det med fullt turutsyr.. når jenter blir avbildet er det med bikini..

Nei la oss heller få bilder av MC, vanlige mennesker på tur og bilder fra andre begivenheter i mc verden..

Slike mannfolk vil vi ha..

Bente ..

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Anonymous skrev: lett avkledde damer på mc og NB! UTEN verneutstyr???


Bente ..
Håy..
Her er jeg enig...Trodde jentene var flinkere til å ta på seg verneutstyr :roll:
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

rogg skrev:
Anonymous skrev: lett avkledde damer på mc og NB! UTEN verneutstyr???


Bente ..
Håy..
Her er jeg enig...Trodde jentene var flinkere til å ta på seg verneutstyr :roll:
Ja de maser jo bestandig om at man må bruke beskyttelse...hehe :wink:
Bilde

GSXR

Legg inn av GSXR »

Ryddet litt i denne tråden :)

Brukeravatar
rerell
Innlegg: 354
Registrert: 15 jun 2004, 12:51
Motorsykkelen din: !

Legg inn av rerell »

GSXR skrev:Ryddet litt i denne tråden :)
Varför det?

Bentes inlägg, som du har raderat(?), var ju ett seriöst debattinlägg och starten på en potentiellt intressant diskussion. Det kan inte vara så att forumet bara ska bestå av ryggdunkar och småprat. Nu är det inte nödvändigtvis så att jag håller med henne i sakfrågan, och jag vet att du ivf inte gör det, men att ta bort hennes inlägg tycker jag var onödigt (om hon inte själv begärt det).

GSXR

Legg inn av GSXR »

rerell skrev:
GSXR skrev:Ryddet litt i denne tråden :)
Varför det?

Bentes inlägg, som du har raderat(?), var ju ett seriöst debattinlägg och starten på en potentiellt intressant diskussion. Det kan inte vara så att forumet bara ska bestå av ryggdunkar och småprat. Nu är det inte nödvändigtvis så att jag håller med henne i sakfrågan, och jag vet att du ivf inte gör det, men att ta bort hennes inlägg tycker jag var onödigt (om hon inte själv begärt det).
I mine øyne var denne "diskusjonen" mer enn barnehagekrangel enn en debatt.
Men du har rett i at det var vel drastisk å fjerne det selv om jeg syntes det var upassende.
Må nok bøye meg i støvet der.

Brukeravatar
bentebr
Innlegg: 10
Registrert: 01 jan 2005, 20:33
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av bentebr »

GSXR skrev:
rerell skrev:
GSXR skrev:Ryddet litt i denne tråden :)
Varför det?

Bentes inlägg, som du har raderat(?), var ju ett seriöst debattinlägg och starten på en potentiellt intressant diskussion. Det kan inte vara så att forumet bara ska bestå av ryggdunkar och småprat. Nu är det inte nödvändigtvis så att jag håller med henne i sakfrågan, och jag vet att du ivf inte gör det, men att ta bort hennes inlägg tycker jag var onödigt (om hon inte själv begärt det).
I mine øyne var denne "diskusjonen" mer enn barnehagekrangel enn en debatt.
Men du har rett i at det var vel drastisk å fjerne det selv om jeg syntes det var upassende.
Må nok bøye meg i støvet der.




TIL GSXR SOM ER MODERATOR PÅ DENNE SIDEN! ET KOPI TIL RONNI OG ROY.

JEG VET IKKE OM JEG SKAL LE ELLER GRÅTE! FJERNET DU VIRKELIG INNLEGGET MITT , GSXR???? HVEM SNAKKET OM BARNEHAGE HER??????

NÅ GJORDE DU MEG SÅ FORBANNET AT JEG VURDERER SERIØST OM JEG SKAL SKRIVE FLERE INNLEGG PÅ DENNE SIDEN!!! DET GJELDER MIN VIGNETT PÅ BENTES MCVERDEN.

HVIS IKKE ROY OG RONNY GRIPER FATT I DENNE FOR FOR MODERATOR PRAKSIS SOM DU FØRER HAR JEG IKKE NOE MERE PÅ DENNE SIDEN Å GJØRE.

MITT ØNSKE VAR Å BEGYNNE Å FØRE EN SERIØS DEBATT OM DET ER AVKLEDDE JENTER SOM DENNE SIDEN SKAL INNEHOLDE, ELLER MCRELATERT STOFF.


TAKK FOR ØVRIG FOR TIL INDIAN OG RERELL SOM VIRKER VOKSNE NOK TIL Å FORSTÅ HVA JEG MENER.

DETTE INNLEGGET GÅR MED KOPI TIL RONNI OG ROY. JEG ANSER MEG NÅ FOR FERDIG MED DENNE DEBATTEN. GSXR KAN JO SØRGE FOR KVALITETEN PÅ DENNE SIDEN.


BENTE.

"du skal aldri vekke en sovende bjørn..."

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
....er det noe her jeg har gått glipp av? Er det fjernet noen innlegg eller? Det er jo synd at medlemmer trekker seg fra forumet for at deres innlegg blir fjernet.
Er det sensur på forume....????
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Låst