MC i media / nyhetene

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
D_Demon
Innlegg: 103
Registrert: 01 aug 2004, 16:59
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Elverum

Legg inn av D_Demon »

De får uansett ikke med ansiktet vårt, så tviler på at det er noen fare når vi sitter på stålhesten. Bare sørge for å huske det da vi setter oss inn i en bil, det er faen meg ikke alltid like lett :?

GSXR

Legg inn av GSXR »

D_Demon skrev:De får uansett ikke med ansiktet vårt, så tviler på at det er noen fare når vi sitter på stålhesten. Bare sørge for å huske det da vi setter oss inn i en bil, det er faen meg ikke alltid like lett :?
Du får sørge for å ha ei findlandshette liggende i hanskrommet :wink:.

D_Demon
Innlegg: 103
Registrert: 01 aug 2004, 16:59
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Elverum

Legg inn av D_Demon »

GSXR skrev:
D_Demon skrev:De får uansett ikke med ansiktet vårt, så tviler på at det er noen fare når vi sitter på stålhesten. Bare sørge for å huske det da vi setter oss inn i en bil, det er faen meg ikke alltid like lett :?
Du får sørge for å ha ei findlandshette liggende i hanskrommet :wink:.
Hehe, ikke dum den. Hvor trygt det er å rote i hanskerommet i 120 km/h er nå en annen sak da :P

GSXR

Legg inn av GSXR »

D_Demon skrev: Hehe, ikke dum den. Hvor trygt det er å rote i hanskerommet i 120 km/h er nå en annen sak da :P
Du får sørge for å opprette en fast rutine hvor du tar på deg findlandshatten før du begynner å kjøre.
Tror ikke kjøreopplevelsen blir spesielt god, men det er en annen sak :lol: .

Joppe
Innlegg: 35
Registrert: 25 mai 2005, 09:59

Legg inn av Joppe »

Thor Arne skrev:Kan ikke se at dette med gjennomsnitts måling kan fungere. Det er somregel påkjøring og avkjøring mellom fotoboksene. Boksene vil da måtte ta bilde av alle biler, for så å sammenligne reg. nr. og regne snittfart?
Eller er jeg helt på jordet her (også)
En fordel med dette vil jo være at når man først har passert den første i 120km\t stopper man og venter noen minutter, passerer den andre og har en gjennomsnittshastiget på 50. :twisted:

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Joppe skrev:
Thor Arne skrev:Kan ikke se at dette med gjennomsnitts måling kan fungere. Det er somregel påkjøring og avkjøring mellom fotoboksene. Boksene vil da måtte ta bilde av alle biler, for så å sammenligne reg. nr. og regne snittfart?
Eller er jeg helt på jordet her (også)
En fordel med dette vil jo være at når man først har passert den første i 120km\t stopper man og venter noen minutter, passerer den andre og har en gjennomsnittshastiget på 50. :twisted:
Hva er da vitsen med å kjøre 120?!?
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

D_Demon
Innlegg: 103
Registrert: 01 aug 2004, 16:59
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Elverum

Legg inn av D_Demon »

Ronny skrev:
Joppe skrev:
Thor Arne skrev:Kan ikke se at dette med gjennomsnitts måling kan fungere. Det er somregel påkjøring og avkjøring mellom fotoboksene. Boksene vil da måtte ta bilde av alle biler, for så å sammenligne reg. nr. og regne snittfart?
Eller er jeg helt på jordet her (også)
En fordel med dette vil jo være at når man først har passert den første i 120km\t stopper man og venter noen minutter, passerer den andre og har en gjennomsnittshastiget på 50. :twisted:
Hva er da vitsen med å kjøre 120?!?
bare å planlegge en liten matbit mellom to bokser det, istedenfor utenom to bokser, så sparer du den tia.

Brukeravatar
rerell
Innlegg: 354
Registrert: 15 jun 2004, 12:51
Motorsykkelen din: !

Legg inn av rerell »

Ronny skrev: Hva er da vitsen med å kjøre 120?!?
Var det det den civilpolisen frågade dig eller? :)

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

:lol: Noe sånt , ja!
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Joppe
Innlegg: 35
Registrert: 25 mai 2005, 09:59

Legg inn av Joppe »

Ronny skrev:
Joppe skrev:
Thor Arne skrev:Kan ikke se at dette med gjennomsnitts måling kan fungere. Det er somregel påkjøring og avkjøring mellom fotoboksene. Boksene vil da måtte ta bilde av alle biler, for så å sammenligne reg. nr. og regne snittfart?
Eller er jeg helt på jordet her (også)
En fordel med dette vil jo være at når man først har passert den første i 120km\t stopper man og venter noen minutter, passerer den andre og har en gjennomsnittshastiget på 50. :twisted:
Hva er da vitsen med å kjøre 120?!?
Forutsetter at man ikke oppdaget boksen før det er for sent....for så å stoppe. Er vel ikke så kult å være uten lappen :oops:

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
denne kunne sikkert vært under syke bøtesatser, men i alle fall, denne er fra Drammens Tidene.

http://www.dt.no/apps/pbcs.dll/article? ... 20328/1001
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Hva med en aksjon i drammen neste helg? Vi kan okkupere parkeringsplassene til Car Park......
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
En MC på hver P.plass...ville kreve mange sykkler i alle fall.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Rockeren
Innlegg: 106
Registrert: 10 jul 2004, 16:58
Motorsykkelen din: Ingen for tiden
Sted: Fjerdingby

Legg inn av Rockeren »

Fy f... det er helt sykt... Skulle fått med masse folk til en sånn aksjon...
Altså: først får de fortelle oss hvor vi skal plassere denne kvitteringen slik at den er synlig,ikke blir blåst bort eller tatt bort av andre.. Og hvis det skulle regne,hvor gjør vi da av lappen??? åååååhhhh!!!!! Jeg blir så jævlig forbanna!!!
There are only TWO kinds of music: Heavy and Metal!
Har ingen tohjuling for tiden..

GSXR

Legg inn av GSXR »

Hvem har sagt at svenskene er dumme!?!
Selv om jeg har vanskelig for å tro at denne forsikringen vil gi særlig overskudd, må jeg si at dette er en forretningside i særklasse,
snakk om lettsolgt "produkt". Om forsikringsselskapene her til lands kjøper denne ideen skal jeg være den første til å bite på kroken.
Snakk om valuta for pengene.

Les

Svar