Jeg føler jeg blåses av sykkelen…

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Jeg føler jeg blåses av sykkelen…

Legg inn av rolf-arne »

uphillbattle skrev: 22 okt 2021, 14:38 Vinden er rett og slett noe jeg forventer og oppfatter som normal, og da oppleves den ikke som problematisk.[/list]
Så igjen, takk for alle gode råd. Nå gleder jeg meg bare til å ta fatt på en ny sesong om noen måneder.
Du har ei fin oppsumering av både råd og egne erfaringer - og er like hjelpsom som alle de råd som ble gitt tidligere.

Godt du ser frem mot en ny sesong.

Selv har jeg gjort nye erfaringer innen MC-verdenen med ny sykkel - det blei en helt annen verden og jeg forstår nå en del av de ting som andre har sett på som problem og ikke jeg. Det er ikke alltid at nytt er bare bedre - det kan gi noen aha`opplevelser også. Men det tar jeg i min egen tråd.
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Svar