Sommeren 2005

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Sommeren 2005

Legg inn av Indian »

Jeg har vært på en lengere motorsykkel tur til Kroatia gjennom Sverige, Danmark, Tyskland, Østerikke, Slovenia og tilbake samme veien via Holland....
Hele sommeren var en drøm, med masse sol og blå himmel og jeg ble motorsykklist på heltid.
Været var flott, ca 30 grader i Pula i Kroatia men noe kaldt i K.u.k i Slovenia, lå på stranda og skuet på mye lekre saker og noen i kommunalminister format i mer eller mindre avkledd tilstand.
Livet er herlig....
Til sommeren 2005 blir det flere turer lengere ned i det tidligere Jugoslavia
Noen som har lyst å henge med?
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

GSXR

Re: Sommeren 2005

Legg inn av GSXR »

Indian skrev:Jeg har vært på en lengere motorsykkel tur til Kroatia gjennom Sverige, Danmark, Tyskland, Østerikke, Slovenia og tilbake samme veien via Holland....
Hele sommeren var en drøm, med masse sol og blå himmel og jeg ble motorsykklist på heltid.
Været var flott, ca 30 grader i Pula i Kroatia men noe kaldt i K.u.k i Slovenia, lå på stranda og skuet på mye lekre saker og noen i kommunalminister format i mer eller mindre avkledd tilstand.
Livet er herlig....
Til sommeren 2005 blir det flere turer lengere ned i det tidligere Jugoslavia
Noen som har lyst å henge med?
Høres interessant ut Indian :D, turer er ikke å forrakte veit du.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
sommeren 2005.....Ja da er det nok Torpet i Sverige, Torstreffen i Karlstad og Trollrallyet som er mine mål.
Det første er hytta (Torpet) drar i dag og bruker de neste 14-dagene der borte. Hvis noen skulle kjøre i nærheten så er det bare å stikke innom. Godt med plass og stor garasje å sette sykkelen i.
Torpet ligger på Medbøn, ca 3-mil nord for Munkedal mot Ed. Lett å finne, ligger midt i et lite veikryss, skiltet til Snaben.
En nedlagt butikk.

God ferie....
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Vel da er jeg hjemme igjen....rakk innom Baldertreffen før hjemreisen. Nå er det jobb i to uker så ferierer jeg litt igjen
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Sist helg var jeg på besøk til Kristiansand og besøkt Ronny og Fireman hos Cruiser Club.......
I morgen tidlig kjører jeg til Jotunheimen før turen går videre over diverse fjelloverganger og Lysebotn.
Derfra rett til Oslo der Gert og Silvia Israel tar fergen til Kiel...
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Vi kjørte turen men måtte droppe Lysebotn pga dårlig vær i Olden der vi overnattet en ekstra natt. På turen passerte vi ca 20 fjelloverganger og kjørte 3000 kilometer i en uke.
Trollstigen ga meg følelsen av å ha røyka, ble faktisk svimmel av turen.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Driver å sliter på siste rest av ferie, men været har ikke fristet med noen turer på mc.
Til helgen fredag 19. aug. stikker jeg til Karlstad på Torstreffen.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

rogg skrev:Håy..
Driver å sliter på siste rest av ferie, men været har ikke fristet med noen turer på mc.
Til helgen fredag 19. aug. stikker jeg til Karlstad på Torstreffen.
Håy..
Da var jeg vel tilbake fra Torstreffen. Hadde ei nydelig helg med sol fra blå himmel, og tempraturer vi ikke har hatt før i sommer.
Torstreffen er et lite treff, i år var det registrert ca. 155 personer inne.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Høsten nærmer seg farlig fort, og de fleste av oss mc-kjørere begynner som smått å tenke på vinterlagringen. Men helt slutt er det ikke enda...
Blir å dra på Tennstikktreffet i Jønkjøping i Sverige til helgen. Dette blir nok det siste treffet i år.....tror jeg.

Er det noen andre her i forumet som har tenkt til å dra dit? Om vi ikke kjører sammen, kunne vi kanskje prøve å treffes der.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Svar