Hvor stor er din? Min er.....

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Hvor stor er din? Min er.....

Legg inn av Intruder »

Gammelgutt,selv om min er sex ganger større enn din tror jeg vi
har det like bra hver gang vi er i støtet!!
................... :mc7 :mc1
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Re: Hvor stor er din? Min er.....

Legg inn av Misha »

Pussig det der hvordan ola donk er opphengt i størrelsen på maskineriet. Jeg merker en klar forskjell når jeg er ute med morinien, det er færre som hilser da enn når jeg er ute med japsen. :-k De tror visst jeg kommer med en 125 eller noe :knegg
Og når vi snakker om 125'ere; da vi var på fellestur i danmark hadde de fleste 350 og oppover, og tre tyskere på hver sin 45 år gamle 125 kubikker. Og jaggu hadde de det morro med de små lettkjørte rottene, en av de hadde hatt tre runder i rundkjøringen og en tur i noen bed før vi andre hadde rukket å komme ut i veien fra bensinstasjonen. :lol
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Gammelgutt

Re: Hvor stor er din? Min er.....

Legg inn av Gammelgutt »

I dag har jeg kjørt Bærum- Lillestrøm- Bjørkelangen- Ørje- Halden- Strømstad- Nordby- - Ørje- Tyrigrava- Oslo- Bærum. Det er så moro å kjøre sykkel, det er guttedrømmen som endelig er gått i oppfyllelse.
De fleste hilser på meg, men Daelim Roadwin er jo på størrelse med en 600, og så har jeg både sidekufferter og toppboks noe som vel ikke er så vanlig på en 125.

2008: 26500 km.
2009: 7650 km.

Pollti

Re: Hvor stor er din? Min er.....

Legg inn av Pollti »

He he Gammel. Til vanlig triller jeg rundt på en 200 men jeg er på utkikk etter en pent brukt 125 4 takter i tillegg. Jeg har det mere moro med småkubikk enn med sværinger men noen ganger så savner jeg bunndrag og dreiemoment for det er nesten totalt fraværende på 2T ihvertfall. :terge
Jeg tror det er rimelig mange som ikke velger rett sykkel iht bruksmønsteret sitt. Flere burde kanskje kostet på seg 2 sykkeler slik som Jalmar og Ragnhild har gjort. Jeg ler så godt av naboen som rigger seg til med en HD større enn bussen,kjører 9 km og dagen og pusser gnukker og gnir hele fredagskvelden så den er strøken til helgen som han bruker til å cruise rundt i nærmiljøet før mesteparten av søndagsettermiddagen går bort til mere vasking og gnukking så den er blank og gild til mandagsmorgenen.
Jeg foreslo for ham å kjøpe en småkubikker til jobbkjøring og da tror jeg det var rett før han ringte etter ambulanse for å få meg innlagt :lol Det var antagelig svært ødeleggende for imaget, han mumlet fælt før han kjørte bussen sin inn i stua. Ja, han har sett inn dobbel inngangsdør i stueveggen så han får parkert den inne der.

Gammelgutt

Re: Hvor stor er din? Min er.....

Legg inn av Gammelgutt »

Jeg kjører buss til daglig, så i fritiden er det greit og kjøre noe annet.

Pollti

Re: Hvor stor er din? Min er.....

Legg inn av Pollti »

Bussjåfører er alltid i godt humør står det i sangen. :prf

Gammelgutt

Re: Hvor stor er din? Min er.....

Legg inn av Gammelgutt »

Pollti skrev:Bussjåfører er alltid i godt humør står det i sangen. :prf
Jeg er iallefall i godt humør når jeg våkner.

Pollti

Re: Hvor stor er din? Min er.....

Legg inn av Pollti »

Etter litt mokka så stiger moralen. Hver dag. Jeg er særs grinete hvis det ikke er nybrygget klart 0530. :(

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Re: Hvor stor er din? Min er.....

Legg inn av Misha »

Om jeg er grinete eller ikke om morran kommer litt an på hvor jeg våkner... :knegg
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Gammelgutt

Re: Hvor stor er din? Min er.....

Legg inn av Gammelgutt »

Pollti skrev:Etter litt mokka så stiger moralen. Hver dag. Jeg er særs grinete hvis det ikke er nybrygget klart 0530. :(
Står du opp sent du da?. Jeg pleier å våkne mellom 0400 og 0430, og da lager jeg en kopp kakao av 1ts kakao og 1ts koffeinfri pulverkaffe og tre dråper stevia og vann (tåler ikke melk). Frokosten er gjerne 250g grønnsaker og f.eks en melkefri hamburger (tåler heller ikke korn og gjær).

Svar