Hero Winner

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Hero Winner

Legg inn av Indian »

Hero Winner er et resultat av samarbeidet mellom Hero i India og Malaguti i Italia.
Hero produserer Hero Honda 100cc og Hero Puch i India. Hero er faktisk omtalt i Guiness Book of Records for sin sykkelproduksjon på 12.000 sykkler pr dag.
Sist redigert av Indian den 16 okt 2004, 22:17, redigert 3 ganger totalt.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Har ryddet opp litt i tråden. :mrgreen:
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Rockeren
Innlegg: 106
Registrert: 10 jul 2004, 16:58
Motorsykkelen din: Ingen for tiden
Sted: Fjerdingby

Hero Winner

Legg inn av Rockeren »

Jeg hadde en Hero Winner 2000 modell som jeg hadde problemer med: lei å starte, gikk dårlig osv. Jeg synes det er en møkkasykkel.. Noen som har noe info om den?? :?:

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Re: Hero Winner

Legg inn av Indian »

Rockeren skrev:Jeg hadde en Hero Winner 2000 modell som jeg hadde problemer med: lei å starte, gikk dårlig osv. Jeg synes det er en møkkasykkel.. Noen som har noe info om den?? :?:
Jeg tror det gjelder alle merker. En moped kjøres med full gass i nesten hele levetiden. Prøv å kjøre en tung MC med full gass alltid og jeg tror den vil ha like lang levetid som en moped.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rerell
Innlegg: 354
Registrert: 15 jun 2004, 12:51
Motorsykkelen din: !

Legg inn av rerell »

Fast en moped är väl i princip gjord för att kunna gå på full gas hela tiden...?

Rockeren
Innlegg: 106
Registrert: 10 jul 2004, 16:58
Motorsykkelen din: Ingen for tiden
Sted: Fjerdingby

Legg inn av Rockeren »

rerell skrev:Fast en moped är väl i princip gjord för att kunna gå på full gas hela tiden...?
Ja, de er vel stort sett det, men en 2000 modell burde jo gå bra? En splitter ny sykkel(2004 modell) går jo mye lenger uten å måtte skrus på enn den jeg hadde... Tror ikke sykkelen hadde det helt bra... :? :|

Svar