forumet

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
xray
Innlegg: 4
Registrert: 15 jun 2004, 23:13
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: kjøllefjord
Kontakt:

forumet

Legg inn av xray »

Dette ser bra ut, håper bare at folk bruker det...
:D

Canyon 79
Innlegg: 1
Registrert: 16 jun 2004, 22:26

Legg inn av Canyon 79 »

Javisst! Ikke sant, Rerell?? 8)

Brukeravatar
rerell
Innlegg: 354
Registrert: 15 jun 2004, 12:51
Motorsykkelen din: !

Legg inn av rerell »

:roll:

:lol:

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Kommer sikkert til å bli noe tynt i begynnelsen, men vi får da håpe at det blir flere etterhvert som bruker det.. Nå vet ikke jeg hva tanken med forumet er, men det blir sikkert bra. :D
Bilde

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

NoName skrev:Nå vet ikke jeg hva tanken med forumet er, men det blir sikkert bra. :D
Tanken er å få til et levende og bra forum, og det er vel det samme som du håper på med ditt (godt valg av forum er det uansett, he he)? :)

Vi har savnet et skikkelig bra opplegg for å kunne diskutere litt her, siden vi har relativt "friske meninger" hele gjengen. Vi har lenge følt at det vi kunne tilby tidligere ikke har vært bra nok :oops:

Det er jammen ikke få timer vi har sittet foran skjermen, for å få til en bra side for det brede MC-lag. Vi snakker om tusenvis av timer, det er jeg ganske sikker på. Og det hele har vært basert på brennende entusiasme og et ekte ønske om å skape noe bra for motorsyklister i Norge. Vi har ikke tjent en eneste krone på dette hittil, men det var heller ikke målet med siden. Det vi har "tjent" har vært mye lærdom og masse gøy :D

Besøkstallene våre viser at det vi gjør er bra. Ca 13.000 "unike" besøkende i måneden er etter vår oppfatning meget respektable tall, og vi øker stadig!

Jeg kunne fortsatt MYE lengre enn dette, og det kommer nok mere etterhvert.

Et skikkelig forum følte vi at var en av de tingene vi manglet, det må liksom til. Og nå er det her og vi er stolte som bare det! 8)

Stilen blir i "løs og ledig" kategorien, så vi skal nok alle sammen få mange gode diskusjoner fremover!
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Ja det høres bra ut. Nå finnes det jo ett lignende forum fra før. Men jeg håper virkelig at dette tar seg opp, noe det sikkert vil gjøre etter hvert.. Det skal ikke så mye til før at dette kan bli bedre ( min persjonlige mening).

Men uansett så er jeg med å støtter deg Ronny, så bare stå på!
Bilde

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Takk !

Legg inn av Ronny »

Tusen takk, det var utrolig hyggelig skrevet av deg! :wink:

Tror jeg skjønner hvilket forum du sikter til, men det er sikkert plass til alle sammen, eller hva tror du?

Vi håper selvfølgelig at kombinasjonen mellom forumet og det redaksjonelle skal stimulere hverandre, og gjøre dette til et levende og dermed bra nettsted.

Åssen går det med ditt forum da? Hva er din "innfallsvinkel" og hva får du ut av det?
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Siden min er vel ikke men som et dirkte forum. Faktisk er det den første nettsiden jeg noen gang har laget, så det er (var) mest bare for morro. Siden det finnes andre MC forum så var tanken min å lage en side som rettet seg mere mot Harley/ biker miljø. Alle er selvfølgelig hjertelig velkommen på siden. Men siden kommer for det meste til å ha innhold som har med HD å gjøre.. Siden ble startet i Desember i fjor, etter litt mas fra noen kompiser. Heldigvis har jeg fått hjelp fra Falken. Han har mere peiling på dette en meg. Som du ser er den ikke ment som en ren forumside, men mere som en info side. Prøver å legge ut nyheter og div. hele tiden.. Men det var helt til nå i helga. Da hadde vår web leverandør krasj (hacking?) på serveren. Så da forsvant alt. Jeg hadde en gammel sikkerhetskopi fra Mars, så det er den som kjører nå. Falken mistet alt, man han har jobbet intenst så nå er vel sia hans klar igjen. Jeg mistet alt av nedlastnger, mange linker, ca 40 nyheter , ca 30000 sidetreff..osv.. Medlemene tror jeg er berget. Skal legge inn en fil, så får vi se hvordan det går..
Bilde

GSXR

Legg inn av GSXR »

Stå på Ronny, dette er bra, og det blir bare bedre :D
Thumbs up.

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

GSXR skrev:Stå på Ronny, dette er bra, og det blir bare bedre :D
Thumbs up.
Liker også det jeg ser fra din side her, GSXR (og selvsagt NoName, rerell, Indian og dere andre) :wink:

Fortsetter dere på dette viset, vil det nok bli VEELDIG hyggelig å være med på forumet her.

Dessuten så skal vi nok finne ut en måte å skape enda mere liv her etterhvert, og kanskje en liten oppmerksomhet til de som er mest aktive på forumet, med tid og stunder. 8)

Tiden vil vise, men det er uansett kjempegøy å se utviklingen (som har vært akkurat det vi håpet på).
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Svar