VINN PREMIE!

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

VINN PREMIE!

Legg inn av Ronny »

:!: Alt du trenger å gjøre er å registrere deg som bruker av forumet innen utgangen av Juli, for å være med i trekningen om en overraskelse som blir sendt ut til 10 heldige vinnere! 8)
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Rockeren
Innlegg: 106
Registrert: 10 jul 2004, 16:58
Motorsykkelen din: Ingen for tiden
Sted: Fjerdingby

Re: VINN PREMIE!

Legg inn av Rockeren »

Ronny skrev: :!: Alt du trenger å gjøre er å registrere deg som bruker av forumet innen utgangen av Juli, for å være med i trekningen om en overraskelse som blir sendt ut til 10 heldige vinnere! 8)
Øhh.. Du kan vel egentlig slette denne nå?? Konkurransen er jo gått ut for lenge siden :!: :lol:

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Re: VINN PREMIE!

Legg inn av Ronny »

Rockeren skrev:Øhh.. Du kan vel egentlig slette denne nå?? Konkurransen er jo gått ut for lenge siden :!: :lol:
Hvorfor det? De fleste forstår vel at den ikke gjelder lengre ?!? :lol:

Kan ikke huske på alt vettu :wink: , da blir det en smule mye jobb hvis jeg må lese gjennom alle innlegg jeg har skrevet, med jevne mellomrom, for å se om det er noe jeg kunne ha slettet.

:D
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Re: VINN PREMIE!

Legg inn av Indian »

Rockeren skrev:
Ronny skrev: :!: Alt du trenger å gjøre er å registrere deg som bruker av forumet innen utgangen av Juli, for å være med i trekningen om en overraskelse som blir sendt ut til 10 heldige vinnere! 8)
Øhh.. Du kan vel egentlig slette denne nå?? Konkurransen er jo gått ut for lenge siden :!: :lol:
Jeg tror Ronny prøvde å få frem et poeng at du er for sent ut, Rockeren. Denne posten sto her i juli tror jeg.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

En ting til..... I forbindelse med chat her skrev jeg at det er nok for å nevne ordet 'GRATIS' for å vekke de sovende. VINN gjør tydeligvis samme oppgave da posten til Ronny har fått 190 visninger på kort tid.... er det mulig?
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Gjest

Legg inn av Gjest »

Indian skrev:En ting til..... I forbindelse med chat her skrev jeg at det er nok for å nevne ordet 'GRATIS' for å vekke de sovende. VINN gjør tydeligvis samme oppgave da posten til Ronny har fått 190 visninger på kort tid.... er det mulig?
Gratis er et veldig misbrukt ord på internett. Hvor mange gratis ditt og gratis datt, mailer og popups har jeg vel ikke sett på nettet?

Når det er sagt, så er faktisk en rubrikkannonse hos www.MCsiden.com akkurat det: 100%, fullstendig gratis, og du har også (veldig god) sjanse for å vinne en premie når vi annonserer en konkurranse.

Det er ikke mye i dag som er gratis, til og med vann er dyrt nå til dags (Imsdal, kjøpt på en bensinstasjon...) :lol:

Svar