MC-ulykker
Re: MC-ulykker
Ser en del med to forhjul i pendlertrafikken ut / inn Oslo
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38917
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: MC-ulykker
Enda en ulykke...
https://www.nettavisen.no/nyheter/alvor ... 95-1303554
Er det nå, mot slutten av sesongen, at den gode statistikken så langt i år, skal "rettes opp"...
Håper inderlig ikke det!
https://www.nettavisen.no/nyheter/alvor ... 95-1303554
Er det nå, mot slutten av sesongen, at den gode statistikken så langt i år, skal "rettes opp"...
Håper inderlig ikke det!
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- rolf-arne
- Innlegg: 2137
- Registrert: 20 aug 2018, 20:28
- Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
- Bosted: Nordvågen,Nordkapp
- Kontakt:
Re: MC-ulykker
Ja under Arendalsuka var vi på halvparten av fjorårets statistikk, det var vel for godt til å være sant.
Trasig er det at folk går med i trafikken, det var en i Trondheim i går? I møte med lastebil/trailer. https://www.nrk.no/trondelag/trafikkuly ... 1.16539090
Prøver å la tankene fare avsted...
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Trasig er det at folk går med i trafikken, det var en i Trondheim i går? I møte med lastebil/trailer. https://www.nrk.no/trondelag/trafikkuly ... 1.16539090
Prøver å la tankene fare avsted...
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38917
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: MC-ulykker
En til nede for telling...
Håper det ender bra:
https://www.nettavisen.no/nyheter/mc-fo ... 95-1313087
Benytter anledningen til å minne om at med høst lurer det en del farer, som bla. løvfall i veier som mange steder fortsatt kan være våte til langt utpå formiddagen. Bøndene har sin høysesong nå og mye fuktig jord fra traktorhjulene kan fort havne på veien vi kjører.
I tillegg har vi vilt som ofte trekker ned mot veien når høsten melder sin ankomst...
Håper det ender bra:
https://www.nettavisen.no/nyheter/mc-fo ... 95-1313087
Benytter anledningen til å minne om at med høst lurer det en del farer, som bla. løvfall i veier som mange steder fortsatt kan være våte til langt utpå formiddagen. Bøndene har sin høysesong nå og mye fuktig jord fra traktorhjulene kan fort havne på veien vi kjører.
I tillegg har vi vilt som ofte trekker ned mot veien når høsten melder sin ankomst...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- rolf-arne
- Innlegg: 2137
- Registrert: 20 aug 2018, 20:28
- Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
- Bosted: Nordvågen,Nordkapp
- Kontakt:
Re: MC-ulykker
Statistikken får seg et løft i negativ retning i høst...
Her fra Drangedal i dag; https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/m ... 1.16548914
På veien der noen av oss kjørte , etter lunsj på Strand-hotellet....... med tanke på vår tur "hjemover " så høres det ut som uoppmerksomhet ..
Håper det går bra..
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Her fra Drangedal i dag; https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/m ... 1.16548914
På veien der noen av oss kjørte , etter lunsj på Strand-hotellet....... med tanke på vår tur "hjemover " så høres det ut som uoppmerksomhet ..
Håper det går bra..
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..
- SveinHa
- Innlegg: 583
- Registrert: 09 mai 2023, 23:46
- Motorsykkelen din: BMW R1100RS 1993
- Bosted: Carten Island
- Kontakt:
Re: MC-ulykker
Litt om meg og mitt (der er fremdeles noen som er så gamle at de har hjemmeside i stedet for alskens usosiale medier): http://www.sveinha.com/
Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808
Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808
-
- Innlegg: 797
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
- Bosted: Skien
Re: MC-ulykker
Kom rett opp i denne på vei hjem fra tur. Det var en Moped dette her og på meg virker det som det kan ha vært forsøk på å stoppe for å ta innpå denne plassen her og så blitt overrasket over grusen. Ikke sikkert det er slik, men kunne se sånn utSveinHa skrev: ↑09 sep 2023, 17:30Dessverre... https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/m ... 1.16548914
- rolf-arne
- Innlegg: 2137
- Registrert: 20 aug 2018, 20:28
- Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
- Bosted: Nordvågen,Nordkapp
- Kontakt:
Re: MC-ulykker
En blir så oppgitt, og samtidig gir det refleksjoner.
Egen erfaring fra dagene i østfold, har gitt meg ny erkjennelse, sammens med, denne ulykken.
Gjør ingenting brått, kjør forbi, snu å kom tilbake. Når du kan gjøre ting kontrollert.
Bakgrunn; da jeg så etter avkjøringen til bilvrak kirkegården, på Beastnes.
Så kom denne brått på og jeg , gjorde nettopp en brå og uoverveid handling, og bråstoppet...
Når jeg da stod i ro så var jeg ikke i balanse, og i denn lille helningen, så veltet jeg.. Småforbannet, over at jeg ikke bare kjørte forbi, for så å snu , så måtte jeg konstantere at airbagen, fungerte og at et speil cover knakk..
Ja , det lå jo nye speil hjemme, og ny gasspatron, fikk jeg på MC oslo dagen etter.
Men å være så uheldig som denne mopedisten, er for trasig.. Det er godt man er utstyrt med god beskyttelse...uhell , forblir uhell..
Men man gjør seg sine tanker om egen kjøring, selv om man ikke vet hva som skjedde i mopedistens tilfelle.
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Egen erfaring fra dagene i østfold, har gitt meg ny erkjennelse, sammens med, denne ulykken.
Gjør ingenting brått, kjør forbi, snu å kom tilbake. Når du kan gjøre ting kontrollert.
Bakgrunn; da jeg så etter avkjøringen til bilvrak kirkegården, på Beastnes.
Så kom denne brått på og jeg , gjorde nettopp en brå og uoverveid handling, og bråstoppet...
Når jeg da stod i ro så var jeg ikke i balanse, og i denn lille helningen, så veltet jeg.. Småforbannet, over at jeg ikke bare kjørte forbi, for så å snu , så måtte jeg konstantere at airbagen, fungerte og at et speil cover knakk..
Ja , det lå jo nye speil hjemme, og ny gasspatron, fikk jeg på MC oslo dagen etter.
Men å være så uheldig som denne mopedisten, er for trasig.. Det er godt man er utstyrt med god beskyttelse...uhell , forblir uhell..
Men man gjør seg sine tanker om egen kjøring, selv om man ikke vet hva som skjedde i mopedistens tilfelle.
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38917
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: MC-ulykker
Opplevde noe lignende i Timmelsjoch-passet i Italia i 2013 da en i reisefølget var litt for "ivrig" på bremsen ved avkjøringen til utsiktspunktet der flere oss andre i reisefølget sto parkert.
Husker fortsatt at jeg tenkte "dette går ikke bra!". Det gjorde det da heller ikke... Men farten var tross alt lav, men for høy likevel da det bremsende forhjulet møtte grusen i veikanten.
Så det ble en velt ned en slak skråning. Heldigvis! Siden det er langt flere av de som sørger fort for at du havner langt ned i dalbunnen...
Ingen skader på fører og sykkelen, en Moto Guzzi Norge med mange plasrdetaljer ble lappet sammen med gaffatape...
Har stadig denne hendelsen i bakhodet når jeg svinger inn på veiskille og plasser langs veien på steder hvor jeg ikke er godt kjent.
Husker fortsatt at jeg tenkte "dette går ikke bra!". Det gjorde det da heller ikke... Men farten var tross alt lav, men for høy likevel da det bremsende forhjulet møtte grusen i veikanten.
Så det ble en velt ned en slak skråning. Heldigvis! Siden det er langt flere av de som sørger fort for at du havner langt ned i dalbunnen...
Ingen skader på fører og sykkelen, en Moto Guzzi Norge med mange plasrdetaljer ble lappet sammen med gaffatape...
Har stadig denne hendelsen i bakhodet når jeg svinger inn på veiskille og plasser langs veien på steder hvor jeg ikke er godt kjent.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- SveinHa
- Innlegg: 583
- Registrert: 09 mai 2023, 23:46
- Motorsykkelen din: BMW R1100RS 1993
- Bosted: Carten Island
- Kontakt:
Re: MC-ulykker
Har også hatt en slik tankevekkende opplevelse: Kjørte 125en til poden ned en nokså bratt og smal asfaltert vei og en turistbuss kom imot. Hadde ikke mye fart men måtte ut i grusen for å gi plass og der var jo praktisk talt ingen bremseeffekt. Stoppet et par ticentimetre før bushen...
Synes det er litt trist at en mopedulykke betegnes som MC-ulykke men journalister vet kanskje ikke forskjellen... En mopedfører har jo ganske beskjedent med opplæring i forhold til en mc-fører og også langt lavere toppfart. Mistenker at det har litt med at alt som har 2 hjul er mc og mc bråker så de skal tas...
Synes det er litt trist at en mopedulykke betegnes som MC-ulykke men journalister vet kanskje ikke forskjellen... En mopedfører har jo ganske beskjedent med opplæring i forhold til en mc-fører og også langt lavere toppfart. Mistenker at det har litt med at alt som har 2 hjul er mc og mc bråker så de skal tas...
Litt om meg og mitt (der er fremdeles noen som er så gamle at de har hjemmeside i stedet for alskens usosiale medier): http://www.sveinha.com/
Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808
Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808
- rolf-arne
- Innlegg: 2137
- Registrert: 20 aug 2018, 20:28
- Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
- Bosted: Nordvågen,Nordkapp
- Kontakt:
Re: MC-ulykker
Reagerer også litt på ganske mange journalister som ikke har kunnskspen i orden. Lite sigrnde artikkel dette.SveinHa skrev:Har også hatt en slik tankevekkende opplevelse: Kjørte 125en til poden ned en nokså bratt og smal asfaltert vei og en turistbuss kom imot. Hadde ikke mye fart men måtte ut i grusen for å gi plass og der var jo praktisk talt ingen bremseeffekt. Stoppet et par ticentimetre før bushen...
Synes det er litt trist at en mopedulykke betegnes som MC-ulykke men journalister vet kanskje ikke forskjellen... En mopedfører har jo ganske beskjedent med opplæring i forhold til en mc-fører og også langt lavere toppfart. Mistenker at det har litt med at alt som har 2 hjul er mc og mc bråker så de skal tas...
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..
- Kjellrf
- Innlegg: 1611
- Registrert: 31 aug 2009, 15:15
- Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
- Bosted: Sandefjord
Re: MC-ulykker
Det var ingen moped.ErikW skrev: ↑10 sep 2023, 00:07Kom rett opp i denne på vei hjem fra tur. Det var en Moped dette her og på meg virker det som det kan ha vært forsøk på å stoppe for å ta innpå denne plassen her og så blitt overrasket over grusen. Ikke sikkert det er slik, men kunne se sånn utSveinHa skrev: ↑09 sep 2023, 17:30Dessverre... https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/m ... 1.16548914
En gammel klassekamerat av min sønn som forulykket, han vokste opp rett nedi gata her.
De var på vei til Dyrsku'n i Seljord.
R.I.P.
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
- rolf-arne
- Innlegg: 2137
- Registrert: 20 aug 2018, 20:28
- Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
- Bosted: Nordvågen,Nordkapp
- Kontakt:
Re: MC-ulykker
Da blei det nært, ubehagelig nært..Kjellrf skrev:Det var ingen moped.ErikW skrev: ↑10 sep 2023, 00:07Kom rett opp i denne på vei hjem fra tur. Det var en Moped dette her og på meg virker det som det kan ha vært forsøk på å stoppe for å ta innpå denne plassen her og så blitt overrasket over grusen. Ikke sikkert det er slik, men kunne se sånn utSveinHa skrev: ↑09 sep 2023, 17:30Dessverre... https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/m ... 1.16548914
En gammel klassekamerat av min sønn som forulykket, han vokste opp rett nedi gata her.
De var på vei til Dyrsku'n i Seljord.
R.I.P.
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38917
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: MC-ulykker
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 797
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
- Bosted: Skien
Re: MC-ulykker
Ja, jeg så nok litt feil der har jeg forstått. Trist var detKjellrf skrev: ↑12 sep 2023, 11:49Det var ingen moped.ErikW skrev: ↑10 sep 2023, 00:07Kom rett opp i denne på vei hjem fra tur. Det var en Moped dette her og på meg virker det som det kan ha vært forsøk på å stoppe for å ta innpå denne plassen her og så blitt overrasket over grusen. Ikke sikkert det er slik, men kunne se sånn utSveinHa skrev: ↑09 sep 2023, 17:30Dessverre... https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/m ... 1.16548914
En gammel klassekamerat av min sønn som forulykket, han vokste opp rett nedi gata her.
De var på vei til Dyrsku'n i Seljord.
R.I.P.