Er ikke dette andre gangen du bytter olje/filter, slik at det første gangen var spon, men ikke nå?TheHaughom skrev:Da ble det påført Castrol mineralolje under olje og filterbyttet.
Tok et par bilder, men ikke noe voldsomt, da jeg hadde altfor mye olje på henda mesteparten av tiden
Olje tappes, lagde en trakt - men ble mer søl av den enn å la det renne fritt.
Venter på at sykkelen skal tappe seg...
Inn med nye filter, ett på hver side av sykkelen.
Nytt filter satt i.
Skulle ta bilde av oljen, men det var faktisk veldig lite metallpartikler i den. Sååå det ble med det.
Var også strålende vær, kunne jo ikke somle bort dagen!
Takk til fikse for råd og mye fin lesing i bloggen! Utrolig nyttig - håper dog Mattighofen har mer kontroll på det elektriske enn det Bajaj har i India! :[-o<
Godt å høre at skriblerableriet mitt er brukbart Tror du kan slappe av med det elektriske. Nekter å tro at noen europeisk fabrikk vil akseptere å bruke så svake komponenter, spesielt ikke på sykler som så til de grader skal være ekstra solid, ekstra ditt og ekstra datt. At de har gjort det med mini-Duken, har nok noe med at den sykkelen i utgangspunktet har vært tiltenkt Østen :-)