Bilder av syklene våre!!!
Re: Bilder av syklene våre!!!
Det ble 12 mil i dag. Innlagt skolebrødspising på plassen bildet er tatt, og ellers bare kruuusing langs Jærstrendene.
- Bjerknez
- Innlegg: 23080
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bilder av syklene våre!!!
Ser ikke dumt ut dette sanderA :)
- Bjerknez
- Innlegg: 23080
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bilder av syklene våre!!!
Usikker på om jeg har lagt inn bilde av min i denne tråden (gidder ikke å lete) så her kommer den:
- biker7
- Innlegg: 1304
- Registrert: 12 feb 2011, 15:41
- Motorsykkelen din: BMW R1250GS HP, Honda NX650 Dominator
- Sted: solør
Re: Bilder av syklene våre!!!
Min snaut uke-gamle Tracer :-) :
Sist redigert av biker7 den 11 mar 2016, 01:47, redigert 1 gang totalt.
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:
-20 BMW R1250GS HP (2021-...) (Nåværende)
-89 Honda NX 650 Dominator (2008 -...) (Nåværende)
-09 BMW F800GS (2019-2021)
-01 Kawasaki ZX9R (2020-2021)
-16 Yamaha MT09 Tracer (2016-2020)
-03 Kawasaki ZX12R (2013-2016)
-99 Kawasaki ZX9R (2010-2013)
-98 Triumph Daytona T595 (955i) (2006-2010)
-93 suzuki GSXR1100 (2002-2006)
-99 suzuki GSXR600 (1999-2002)
-95 kawasaki ZX6R (1998-1999)
-86 suzuki GSX750es (1996-1998)
-83 Honda MT5, 50 ccm (1987-1990)
-58 Tempo Corvette, 5o ccm (1985-1987)
-20 BMW R1250GS HP (2021-...) (Nåværende)
-89 Honda NX 650 Dominator (2008 -...) (Nåværende)
-09 BMW F800GS (2019-2021)
-01 Kawasaki ZX9R (2020-2021)
-16 Yamaha MT09 Tracer (2016-2020)
-03 Kawasaki ZX12R (2013-2016)
-99 Kawasaki ZX9R (2010-2013)
-98 Triumph Daytona T595 (955i) (2006-2010)
-93 suzuki GSXR1100 (2002-2006)
-99 suzuki GSXR600 (1999-2002)
-95 kawasaki ZX6R (1998-1999)
-86 suzuki GSX750es (1996-1998)
-83 Honda MT5, 50 ccm (1987-1990)
-58 Tempo Corvette, 5o ccm (1985-1987)
- Bjerknez
- Innlegg: 23080
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bilder av syklene våre!!!
Traceren begynner faktisk å vokse på meg merker jeg. Makan til flott priset sykkel! Småspennende motor er det i dem også. Lyden er bra og demperne opplevde jeg faktisk som helt okay på den jeg prøvekjørte i fjor. 5 års garanti er det også. Så en video på Youtube av en som kjørte MT09 race med en SuperDuke 1290. Ikke noen høytidelig greie, men Traceren gjorde så absolutt et bra ansikt her. Med to identiske førere så drar nok SuperDuk'en i fra og spesielt litt opp i hastighetene, men opp til 150km/t'ish så skal man ikke kimse av Traceren!
Også liker jeg det faktum at den er en "mild" adventure. Kjører man mye på asfalt, men beveger seg litt ut på norke grusveier noen ganger i året så mener jeg denne sykkelen er perfekt.
Grattis med flott sykkel biker7, hvis jeg ike har sagt det tidligere :)
EDIT:
Det var ikke en Tracer som kjørte sammens med Duke'n men en MT09. Samme motor dog, men Traceren er kanskje litt tyngre... Uansett, fin motor i denne
Også liker jeg det faktum at den er en "mild" adventure. Kjører man mye på asfalt, men beveger seg litt ut på norke grusveier noen ganger i året så mener jeg denne sykkelen er perfekt.
Grattis med flott sykkel biker7, hvis jeg ike har sagt det tidligere :)
EDIT:
Det var ikke en Tracer som kjørte sammens med Duke'n men en MT09. Samme motor dog, men Traceren er kanskje litt tyngre... Uansett, fin motor i denne
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 37987
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Bilder av syklene våre!!!
Som jeg allerede har nevnt tidligere, tror jeg , så synes jeg Tracer'n ser veldig bra ut.biker7 skrev:Min snaut uke-gamle Tracer :-) :
Er spent på dine erfaringer etter hvert med salen. Synes den ser litt tynn ut i stoppingen...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Bjerknez
- Innlegg: 23080
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bilder av syklene våre!!!
Flott sykkel på en særdeles flott og erverdig bensinsjappe :)
- kjellv
- Moderator
- Innlegg: 6972
- Registrert: 14 aug 2012, 23:16
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Sted: Molde
- Kontakt:
Re: Bilder av syklene våre!!!
Jeg er også litt spent på salen. Kjennes egentlig ganske bra ut det lille jeg har prøvd. Vi har fått den i butikken, men ikke demoregistrert ennå. Har derfor ikke prøvd den.AJ skrev: Er spent på dine erfaringer etter hvert med salen. Synes den ser litt tynn ut i stoppingen...
Men salen er bred, så du har ei god flate å fordele vekta på. Tror egentlig det ikke blir noe stort problem.
Men det finnes jo et "Comfort seat" som originalt ekstrautstyr for de som ønsker det. Det er jo gjerne et kjent fenomen at vi gjerne bruker en del penger på "babyen" etter hvert, og dette setet selges det visst en del av.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 37987
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Bilder av syklene våre!!!
Er tilsynelatende tynn stopping i KTM salen også, men etter vel 20K kjørte kom den ene sesongen jeg har hatt den så langt, har salen fungert helt fint. Har ikke hatt behov for å bytte den ut enda. Selv om den nok er i hardeste laget...
Det skal visstnok være et slags spesialmateriale i den, som tilpasser seg brukeren. Kan være noe i dette siden jeg synes jeg salen ble bedre etter noen tusen kilometers kjøring.
Det skal visstnok være et slags spesialmateriale i den, som tilpasser seg brukeren. Kan være noe i dette siden jeg synes jeg salen ble bedre etter noen tusen kilometers kjøring.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 16
- Registrert: 26 sep 2015, 11:03
- Motorsykkelen din: Yamaha MT09
- Sted: Rygge
- biker7
- Innlegg: 1304
- Registrert: 12 feb 2011, 15:41
- Motorsykkelen din: BMW R1250GS HP, Honda NX650 Dominator
- Sted: solør
Re: Bilder av syklene våre!!!
Takker Har tenkt mye og lenge på hva slags sykkel jeg evt. skulle kjøpe denne gangen. Egentlig hadde jeg vel tenkt å beholde Ninjan en sessong til, men utrolig hva som kan skje da PMS-hodet byner å kverne Men hadde bestemt meg for at neste sykkel ihvertfall skulle være en del lettere, mere oppreist kjørestilling, ikke noe særlig over 150tusen i innkjøp (brukt eller nytt), ikke alt for slapp motormessig, grei både til langtur og småkjøring, fin lyd, etc. Vurderte også en stund en mere grus-orientert sykkel (evt. da selge Dominatorn også), men slo det fra meg da jeg helt sikkert ikke ville turt å bruke et så dyrt leketøy fullt ut i "bushen". Fant derfor ut at jeg skulle beholde Hondan som grus-leketøy, og gå for noe mere asfalt-orientert. Og med mine nevnte kriterier, mye internett-søking etc, så var det i mitt hode nesten ingen andre alternativer enn Traceren. Men blir jo litt spennende da jeg ikke engang har prøvekjørt en Tracer engang ! Står i garasjen med 0 km på telleren Har jo hatt et par oppstarter, og dæsken å det brummer av Akran uten db-killer Så DIE winter, DIE !Bjerknez skrev:Traceren begynner faktisk å vokse på meg merker jeg. Makan til flott priset sykkel! Småspennende motor er det i dem også. Lyden er bra og demperne opplevde jeg faktisk som helt okay på den jeg prøvekjørte i fjor. 5 års garanti er det også. Så en video på Youtube av en som kjørte MT09 race med en SuperDuke 1290. Ikke noen høytidelig greie, men Traceren gjorde så absolutt et bra ansikt her. Med to identiske førere så drar nok SuperDuk'en i fra og spesielt litt opp i hastighetene, men opp til 150km/t'ish så skal man ikke kimse av Traceren!
Også liker jeg det faktum at den er en "mild" adventure. Kjører man mye på asfalt, men beveger seg litt ut på norke grusveier noen ganger i året så mener jeg denne sykkelen er perfekt.
Grattis med flott sykkel biker7, hvis jeg ike har sagt det tidligere :)
EDIT:
Det var ikke en Tracer som kjørte sammens med Duke'n men en MT09. Samme motor dog, men Traceren er kanskje litt tyngre... Uansett, fin motor i denne
Ellers er vel Tracern noen kg tyngre enn vanlig MT09 ja, men ca 207 kg med full tank, olje etc (med akra-anlegget montert) syns jeg er bra på en slik sykkel som Tracer (ca 187kg tørr med Akra) :-)
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:
-20 BMW R1250GS HP (2021-...) (Nåværende)
-89 Honda NX 650 Dominator (2008 -...) (Nåværende)
-09 BMW F800GS (2019-2021)
-01 Kawasaki ZX9R (2020-2021)
-16 Yamaha MT09 Tracer (2016-2020)
-03 Kawasaki ZX12R (2013-2016)
-99 Kawasaki ZX9R (2010-2013)
-98 Triumph Daytona T595 (955i) (2006-2010)
-93 suzuki GSXR1100 (2002-2006)
-99 suzuki GSXR600 (1999-2002)
-95 kawasaki ZX6R (1998-1999)
-86 suzuki GSX750es (1996-1998)
-83 Honda MT5, 50 ccm (1987-1990)
-58 Tempo Corvette, 5o ccm (1985-1987)
-20 BMW R1250GS HP (2021-...) (Nåværende)
-89 Honda NX 650 Dominator (2008 -...) (Nåværende)
-09 BMW F800GS (2019-2021)
-01 Kawasaki ZX9R (2020-2021)
-16 Yamaha MT09 Tracer (2016-2020)
-03 Kawasaki ZX12R (2013-2016)
-99 Kawasaki ZX9R (2010-2013)
-98 Triumph Daytona T595 (955i) (2006-2010)
-93 suzuki GSXR1100 (2002-2006)
-99 suzuki GSXR600 (1999-2002)
-95 kawasaki ZX6R (1998-1999)
-86 suzuki GSX750es (1996-1998)
-83 Honda MT5, 50 ccm (1987-1990)
-58 Tempo Corvette, 5o ccm (1985-1987)
- Bjerknez
- Innlegg: 23080
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bilder av syklene våre!!!
Helt klart mye sykkel for pengene dette ja
Når det er dagt, så er dte vel på høy tid å få kjørt den inn? Ta en titt her
http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=10589
Når det er dagt, så er dte vel på høy tid å få kjørt den inn? Ta en titt her
http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=10589
- biker7
- Innlegg: 1304
- Registrert: 12 feb 2011, 15:41
- Motorsykkelen din: BMW R1250GS HP, Honda NX650 Dominator
- Sted: solør
Re: Bilder av syklene våre!!!
Litt spent på salen jeg også, men skal nok få testet den ut skikkelig i løpet av sessongen Hvis gnagsår i bakre regioner, så får man vurdere tiltak. Salmaker, annet sete etc.AJ skrev:Som jeg allerede har nevnt tidligere, tror jeg , så synes jeg Tracer'n ser veldig bra ut.biker7 skrev:Min snaut uke-gamle Tracer :-) :
Er spent på dine erfaringer etter hvert med salen. Synes den ser litt tynn ut i stoppingen...
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:
-20 BMW R1250GS HP (2021-...) (Nåværende)
-89 Honda NX 650 Dominator (2008 -...) (Nåværende)
-09 BMW F800GS (2019-2021)
-01 Kawasaki ZX9R (2020-2021)
-16 Yamaha MT09 Tracer (2016-2020)
-03 Kawasaki ZX12R (2013-2016)
-99 Kawasaki ZX9R (2010-2013)
-98 Triumph Daytona T595 (955i) (2006-2010)
-93 suzuki GSXR1100 (2002-2006)
-99 suzuki GSXR600 (1999-2002)
-95 kawasaki ZX6R (1998-1999)
-86 suzuki GSX750es (1996-1998)
-83 Honda MT5, 50 ccm (1987-1990)
-58 Tempo Corvette, 5o ccm (1985-1987)
-20 BMW R1250GS HP (2021-...) (Nåværende)
-89 Honda NX 650 Dominator (2008 -...) (Nåværende)
-09 BMW F800GS (2019-2021)
-01 Kawasaki ZX9R (2020-2021)
-16 Yamaha MT09 Tracer (2016-2020)
-03 Kawasaki ZX12R (2013-2016)
-99 Kawasaki ZX9R (2010-2013)
-98 Triumph Daytona T595 (955i) (2006-2010)
-93 suzuki GSXR1100 (2002-2006)
-99 suzuki GSXR600 (1999-2002)
-95 kawasaki ZX6R (1998-1999)
-86 suzuki GSX750es (1996-1998)
-83 Honda MT5, 50 ccm (1987-1990)
-58 Tempo Corvette, 5o ccm (1985-1987)
- Marshall
- Innlegg: 52
- Registrert: 13 sep 2014, 18:58
- Motorsykkelen din: Forhåpentligvis til neste sesong
- Sted: Tromsø
Re: Bilder av syklene våre!!!
Skjønner at jeg er et sort får i den flokken her, men slenger inn et bilde alikevel
Gjorde faceliften min noe godt for sykkelen eller ikke? Farsan mente den så bedre ut som den var... Jeg syntes at den ble litt mer aggressiv, og fikk et generelt renere utseende.
Gjorde faceliften min noe godt for sykkelen eller ikke? Farsan mente den så bedre ut som den var... Jeg syntes at den ble litt mer aggressiv, og fikk et generelt renere utseende.
braaAAap