Det som blir vanskelig å ta seriøst er at du bruker ord som infantilt og stupid for å vise dette enorme ordforrådet ditt , ord som folk med stort ordforråd aldri ville benyttet btw, men samtidig slenger du ut ord som idiot , drittmenneske, halvape, undermenneske osv, noe som bare sier 100 ganger mer om hvordan menneske du egentlig er.frankh skrev: ↑10 apr 2017, 10:40At banneord beviser mangel på ordforråd er en direkte selvmotsigelse. Det var noe foreldrene våre fortalte oss for å få oss til å la være å banne. Det stemmer ikke. Jeg kan godt ta en "duell" med deg for å definere hvem som har størst ordforråd, hvis du ønsker :) Nok om det.
Vedkommende skrev at ifølge meg var han en drittrafikkant. Når jeg - krystallklart - har definert min betydning av "drittrafikkant" som en som med overlegg setter medtrafikanter i fare, og mener han/hun har rett til det, så har jo vedkommende sagt at han er en slik en. Ikke noe mer å si om det. Jeg er ikke på noen måte enig i at en slik person fortjener et fnugg av respekt for holdningene sine.
Hva er det du ikke forstår?Zettexx skrev: ↑09 apr 2017, 22:20 Forsøk heller å belyse saken, fremfor å skjelle ut alle andre.
Bruk alminnelig språk og forklar hva du mener, og hvorfor, om:
Fildeling, fart, forskjell på passering og forbikjøring, plassering i kjørefelt, bruk av kollektivfelt, syklistens plass i gangfelt og kjørebane, vikeplikt......
Å kjøre sikksakk mellom filene i tett trafikk i 80+ km/t? Er det noe ved dette som krever ytterligere belysning? Lurer du på _hvorfor_ jeg mener det er idiotkjøring?
Lurer du på _hvorfor_ jeg mener det er infantilt og ignorant å bagatellisere det faktum at man kan skade andre?
Det blir vanskelig å ta seriøst, altså.
Jeg er 100% sikker på at ingen her inne hadde reagert på den villmannskjøringen du har vært vitne til som har foregått i 80 ÅTTI.
Er det for lite å gjøre som formann i borettslaget som får deg til å irritere deg så grenseløst over dine medmennesker?
Logg av, selg sykkelen, hører yoga skal være en stimulerende hobby.