Veteranmotorsykkel tråden
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Veteranmotorsykkel tråden
Tenkte det var på tide med en tråd om veteransykler hvor vi kan post bilder og annen info om veteransykler vi kjenner til.
Og med et mener jeg sykler som vi vet noe eier. Dvs. at det ikke har så mye for seg å finne bilder på nettet og legge ut her.
Tråden er ment å skulle handle om sykler som eierne har et forhold til, enten som restaureringsprosjekter, originalsykler eller ferdigrestaurerte veteransykler.
Jeg kjenner til flere og har postet bilder av noen her på MCsiden.no i andre tråder. Kommer til å finne igjen bilder av disse og legge ut i denne nye tråden etter hvert.
Men siden jeg i daq var på Jevnaker for å lage en sak om en sykkel jeg visste veldig lite om på forhånd, en NSU fra 1953, begynner jeg likesågodt tråden med nettopp denne artige og på mange måter nyskapende sykkelen i sin tid. Teknisk veldig spennende på mer enn en måte...
Bildene ble dessverre borte etter oppdateringen tidligere i år (2016)
Ca. 150 kg, ensylindret 250 kubikker med 18 HK, motor som bærende el av konstruksjonen + setedemper og skjult midtstøtdemper, faktisk!
Og en fantastisk flott motorlyd
Og med et mener jeg sykler som vi vet noe eier. Dvs. at det ikke har så mye for seg å finne bilder på nettet og legge ut her.
Tråden er ment å skulle handle om sykler som eierne har et forhold til, enten som restaureringsprosjekter, originalsykler eller ferdigrestaurerte veteransykler.
Jeg kjenner til flere og har postet bilder av noen her på MCsiden.no i andre tråder. Kommer til å finne igjen bilder av disse og legge ut i denne nye tråden etter hvert.
Men siden jeg i daq var på Jevnaker for å lage en sak om en sykkel jeg visste veldig lite om på forhånd, en NSU fra 1953, begynner jeg likesågodt tråden med nettopp denne artige og på mange måter nyskapende sykkelen i sin tid. Teknisk veldig spennende på mer enn en måte...
Bildene ble dessverre borte etter oppdateringen tidligere i år (2016)
Ca. 150 kg, ensylindret 250 kubikker med 18 HK, motor som bærende el av konstruksjonen + setedemper og skjult midtstøtdemper, faktisk!
Og en fantastisk flott motorlyd
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: MCsiden.no's ultimate tråd om veteranmotorsykler!
NVMC avd Elverum og Våler er meget aktive uti bygda her.
http://www.nvmc.no/default_u_hside.asp? ... MenuUid=34" onclick="window.open(this.href);return false;
Husker godt vi smågutta sto med store auer å så på sykla døms, jeg hadde en onkel
som jeg satt på tanken med mens han kjørte sammen med dem, det var liksom itte så fælt fali på den tia.
Ettervært som vi fikk mopeder å fikk noen problemer med start eller at døm ikke giikk, dro vi opp
til Gunnar Andreassen, han hadde mopedverksted og ordnet det meste, vi fikk gratis reperasjon
hvis vi ryddet litt innpå gården, klippet gras eller klippet noen busker. Han satte stor pris på oss smågutta
og han ble ett stort savn blant oss da han gikk bort. Ei lita historie til med han var at han hadde bygd
ei folkevognboble med sag på taket for å klippe hekken rundt gårdsplassen.
Vel.., tilbake til "topic". Nå er muligens jeg like gammal som de gutta var på den tida, men mange av døm driv på enda.
Håper også at jeg kan stå på noen år til og at dagens ungdom også husker meg slik jeg husker døm.
Jeg har enda god kontakt og prater mye med de gutta som er att.
http://www.nvmc.no/default_u_hside.asp? ... MenuUid=34" onclick="window.open(this.href);return false;
Husker godt vi smågutta sto med store auer å så på sykla døms, jeg hadde en onkel
som jeg satt på tanken med mens han kjørte sammen med dem, det var liksom itte så fælt fali på den tia.
Ettervært som vi fikk mopeder å fikk noen problemer med start eller at døm ikke giikk, dro vi opp
til Gunnar Andreassen, han hadde mopedverksted og ordnet det meste, vi fikk gratis reperasjon
hvis vi ryddet litt innpå gården, klippet gras eller klippet noen busker. Han satte stor pris på oss smågutta
og han ble ett stort savn blant oss da han gikk bort. Ei lita historie til med han var at han hadde bygd
ei folkevognboble med sag på taket for å klippe hekken rundt gårdsplassen.
Vel.., tilbake til "topic". Nå er muligens jeg like gammal som de gutta var på den tida, men mange av døm driv på enda.
Håper også at jeg kan stå på noen år til og at dagens ungdom også husker meg slik jeg husker døm.
Jeg har enda god kontakt og prater mye med de gutta som er att.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Veteranmotorsykkel tråden
Karen jeg snakket med i dag hadde en annen sykkel "på lur" også, nemlig en klassiker som jeg tror svært mange av oss har hatt et forhold til, nemlig BMW 900
Et meget velholdt og flott eksemplar av arten :
Er en '76 mod., mener jeg å huske.
Et meget velholdt og flott eksemplar av arten :
Er en '76 mod., mener jeg å huske.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Veteranmotorsykkel tråden
Ja R90/s er den peneste beemer noensinne, syns jeg Husker godt da de kom, det var svære saker. Det må være den ultimate veteransykkel idag, uten at jeg dermed har noen som helst greie på det da
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Veteranmotorsykkel tråden
Ikke like 'up-to-date' som BMW'en, men kanskje en jeg heller ville foretrekke er denne Triumph'en fra '39
Her avbildet ved siden av en up-to-date Tiger fra 2010, som eieren spitfire utilslørt beundrer...
Her avbildet ved siden av en up-to-date Tiger fra 2010, som eieren spitfire utilslørt beundrer...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Veteranmotorsykkel tråden
Mens vi er inne på emnet Triumph Tiger, så passer det jo bra med denne 1953 Tigern til kammeraten min da han kjøpte den i -82, den er kjempefin
Og han har jo et par beemere og, her er den ene, en R75/5 fra tidlig -70tall:
Og han har jo et par beemere og, her er den ene, en R75/5 fra tidlig -70tall:
Sist redigert av ArcticTiger den 14 okt 2011, 22:21, redigert 1 gang totalt.
Re: Veteranmotorsykkel tråden
Det er to veteraner til på det bildet.
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Veteranmotorsykkel tråden
Hehe, ja jeg for min del har vært fascinert av mottorsykkler de siste 46 åra, så du har nok rett i detSvein2 skrev:Det er to veteraner til på det bildet.
- Kjellrf
- Innlegg: 1611
- Registrert: 31 aug 2009, 15:15
- Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
- Bosted: Sandefjord
Re: Veteranmotorsykkel tråden
Tja, siden alle mine motorsykler har blitt veteraner, kan jeg jo ta brukssykkelen...
Bilde i avataren
Denne kjøpte jeg i 1992, da jeg solgte en 2 år gammel CBR1000F og kjøpe noe billig å kjøre med isteden (startet for meg selv, og trengte pengene). Fikk den billig, det var noen slitedeler som måtte byttes. Den heter Kawasaki Z1000A2, og er en 78 modell, registrert første gang i 79.
Siden jeg stort sett hadde kjørt Honda i 12 år, blei det faktisk en aha-opplevelse å kjøre Kawa'n, den hadde noe som heter gassrespons, i forhold til hva jeg var vant til. En kompis kalte den en rock'n roll-sykkel, han så hvordan min kjørestil forandret seg
Og det var min fjerde 1000-kubikk, den eldste med minst hk, men den jeg har hatt det mest gøy med.
Den sto fra 97 til 2002 pga andre sykler, men har vært min bruks-sykkel igjen siden da. Dessverre lite kjøring de siste årene pga familie, jobb og sånt. Passer bra å ha en gammel klassiker da.
Den går jo fortsatt bra, og har masse patina (eller sagt med andre ord, slitasje...).
Bilde i avataren
Denne kjøpte jeg i 1992, da jeg solgte en 2 år gammel CBR1000F og kjøpe noe billig å kjøre med isteden (startet for meg selv, og trengte pengene). Fikk den billig, det var noen slitedeler som måtte byttes. Den heter Kawasaki Z1000A2, og er en 78 modell, registrert første gang i 79.
Siden jeg stort sett hadde kjørt Honda i 12 år, blei det faktisk en aha-opplevelse å kjøre Kawa'n, den hadde noe som heter gassrespons, i forhold til hva jeg var vant til. En kompis kalte den en rock'n roll-sykkel, han så hvordan min kjørestil forandret seg
Og det var min fjerde 1000-kubikk, den eldste med minst hk, men den jeg har hatt det mest gøy med.
Den sto fra 97 til 2002 pga andre sykler, men har vært min bruks-sykkel igjen siden da. Dessverre lite kjøring de siste årene pga familie, jobb og sånt. Passer bra å ha en gammel klassiker da.
Den går jo fortsatt bra, og har masse patina (eller sagt med andre ord, slitasje...).
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Veteranmotorsykkel tråden
Skrev en sak i sommer om to Suzuki GT 750. Fikk også lov til å prøve begge! Veldig, veldig moro
Var jo en av drømmesyklene mine på sytti-tallet, dette
Morten, som jeg besøkte, har to slike. Her den eldste, en kjempefin '72 mod 100% original:
Var jo en av drømmesyklene mine på sytti-tallet, dette
Morten, som jeg besøkte, har to slike. Her den eldste, en kjempefin '72 mod 100% original:
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- bikerdude73
- Innlegg: 960
- Registrert: 04 jul 2010, 11:13
- Motorsykkelen din: SR 500, Monster 900, TDM 850
- Bosted: Karmøy
Re: Veteranmotorsykkel tråden
Jeg er glad denne tråden har blitt startet. Er jo stor fan av veteransykler selv.
Jeg er sekretær i Haugaland veteran motorsykkel Club og får sett masse fine sykler gjennom sesongen.
Vi har samlinger/garasjebesøk den første onsdagen per måned fra mars til november.
Juli og august så er det ferie pga folk ofte reiser bort.
Selv så liker jeg japsesyklene. Jeg har flere favoritter, men Yamaha SR 500 fra 1978 er spesiell for meg.
Den blir faktisk produsert fremdeles i 400ccm utgave i Japan. Tror og du kan få kjøpt den i Australia.
Forskjellene er små. Litt kosmetisk, forbedret frambrems og smøresystem til toppen.
Her er den i orginal utgave ca 1978 - 1983
Her er min US utgave med støpte felger, skivebrems på bakdekk og masse modifikasjoner.
Jeg digger modifisere sykler, spesielt å blande gammelt og nytt som for eks. moderne bremser.
Hvis jeg får litt orden på alle bildene mine så skal jeg poste flere sykler med info, kjenner jo til en del
gjennom klubben blandt annet.
Jeg er sekretær i Haugaland veteran motorsykkel Club og får sett masse fine sykler gjennom sesongen.
Vi har samlinger/garasjebesøk den første onsdagen per måned fra mars til november.
Juli og august så er det ferie pga folk ofte reiser bort.
Selv så liker jeg japsesyklene. Jeg har flere favoritter, men Yamaha SR 500 fra 1978 er spesiell for meg.
Den blir faktisk produsert fremdeles i 400ccm utgave i Japan. Tror og du kan få kjøpt den i Australia.
Forskjellene er små. Litt kosmetisk, forbedret frambrems og smøresystem til toppen.
Her er den i orginal utgave ca 1978 - 1983
Her er min US utgave med støpte felger, skivebrems på bakdekk og masse modifikasjoner.
Jeg digger modifisere sykler, spesielt å blande gammelt og nytt som for eks. moderne bremser.
Hvis jeg får litt orden på alle bildene mine så skal jeg poste flere sykler med info, kjenner jo til en del
gjennom klubben blandt annet.
SR 500 Cafe Racer, Monster 900 og TDM 850
-
- Innlegg: 845
- Registrert: 06 des 2009, 14:00
- Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
- Bosted: Tysnes
Re: Veteranmotorsykkel tråden
den va jo lekkerbikerdude73 skrev:Jeg er glad denne tråden har blitt startet. Er jo stor fan av veteransykler selv.
Jeg er sekretær i Haugaland veteran motorsykkel Club og får sett masse fine sykler gjennom sesongen.
Vi har samlinger/garasjebesøk den første onsdagen per måned fra mars til november.
Juli og august så er det ferie pga folk ofte reiser bort.
Selv så liker jeg japsesyklene. Jeg har flere favoritter, men Yamaha SR 500 fra 1978 er spesiell for meg.
Den blir faktisk produsert fremdeles i 400ccm utgave i Japan. Tror og du kan få kjøpt den i Australia.
Forskjellene er små. Litt kosmetisk, forbedret frambrems og smøresystem til toppen.
Her er den i orginal utgave ca 1978 - 1983
Her er min US utgave med støpte felger, skivebrems på bakdekk og masse modifikasjoner.
Jeg digger modifisere sykler, spesielt å blande gammelt og nytt som for eks. moderne bremser.
Hvis jeg får litt orden på alle bildene mine så skal jeg poste flere sykler med info, kjenner jo til en del
gjennom klubben blandt annet.
- Jompa
- Moderator
- Innlegg: 7101
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Veteranmotorsykkel tråden
SR 500 er en herlig sykkel, enkel og "clean" design uten krimskrams.
Må skrive litt om min veteransykkel.
Slapp av folkens, det er ikke GPz,en den her gangen, den e ikke veteran før om 2 år.
Jeg hadde en 750 H2 -73 mod en gang. Måtte mase lenge før jeg endelig fikk kjøpe den. Sykkelen stod ved fjøsveggen hos en bonde, og med jobb som servicemann i landbruket var jeg gnske oftge innom han.
Etterhvert la han ned gårdsdrifta, og sykkelen ble delvis glemt av meg. Helt til 2004 eller 05, husker ikke helt sikkert.
Da fant jeg på at jeg skulle spørre en siste gang om å kjøpe sykkeln. Jeg fikk den rimelig, fraktet den hjem og fant ut at sykkeln
var i veldig dårlig forfatning. Men hadde allikevel lyst til å restaurere den. Motoren ble løfta ut av ramma, plassert på arbeidsbenken, og der stod den i 4 år......................
Imens meldte jeg meg inn i trippelklubben, la ut bilder av sykkeln på klubbens hjemmeside, og så begynte en trønder å mase om å få kjøpe
den. Høsten 2009 fikk jeg et tilbud jeg ikke klarte å si nei til, solgte sykkeln til trøndern, og hadde penger nok til en 80-talls japse.
Jeg vet ikke om trøndern restaurerte 750,en, eller om han solgte den videre. Den var vistnok ganske mye verdt med matchende ramme- og motornummer.
Kawasakis 2-taktstripler hadde et ufortjent godt rykte. De var nok raske, men kjøreegenskapene var mere på mopednivå.
750,en ble kalt Widow-maker og i USA var den svartelistet hos flere forsikringsselskaper.
Her er noen bilder av den jeg hadde:
Må skrive litt om min veteransykkel.
Slapp av folkens, det er ikke GPz,en den her gangen, den e ikke veteran før om 2 år.
Jeg hadde en 750 H2 -73 mod en gang. Måtte mase lenge før jeg endelig fikk kjøpe den. Sykkelen stod ved fjøsveggen hos en bonde, og med jobb som servicemann i landbruket var jeg gnske oftge innom han.
Etterhvert la han ned gårdsdrifta, og sykkelen ble delvis glemt av meg. Helt til 2004 eller 05, husker ikke helt sikkert.
Da fant jeg på at jeg skulle spørre en siste gang om å kjøpe sykkeln. Jeg fikk den rimelig, fraktet den hjem og fant ut at sykkeln
var i veldig dårlig forfatning. Men hadde allikevel lyst til å restaurere den. Motoren ble løfta ut av ramma, plassert på arbeidsbenken, og der stod den i 4 år......................
Imens meldte jeg meg inn i trippelklubben, la ut bilder av sykkeln på klubbens hjemmeside, og så begynte en trønder å mase om å få kjøpe
den. Høsten 2009 fikk jeg et tilbud jeg ikke klarte å si nei til, solgte sykkeln til trøndern, og hadde penger nok til en 80-talls japse.
Jeg vet ikke om trøndern restaurerte 750,en, eller om han solgte den videre. Den var vistnok ganske mye verdt med matchende ramme- og motornummer.
Kawasakis 2-taktstripler hadde et ufortjent godt rykte. De var nok raske, men kjøreegenskapene var mere på mopednivå.
750,en ble kalt Widow-maker og i USA var den svartelistet hos flere forsikringsselskaper.
Her er noen bilder av den jeg hadde:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Veteranmotorsykkel tråden
Interessante, men samtidig litt triste bilder, synes jeg...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Intruder
- Innlegg: 8271
- Registrert: 08 des 2008, 10:44
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
- Bosted: Brumunddal
Re: Veteranmotorsykkel tråden
Jonny på verkstedet hos MChuset Nydal AS har en veteran Kawasaki,vet ikke år og modell,men
lekker , DET er`n...
lekker , DET er`n...
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;