Midt-sommertur 2024 i Syd-Sverige til bl.a. Kåseberga og Öland.
-
- Innlegg: 797
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
- Bosted: Skien
Re: Midt-sommertur 2024 i Syd-Sverige til bl.a. Kåseberga og Öland.
Hva med å møtes på HØK Kro tro?
Jeg tar gjerne både 1 og 2 overnattinger langs den Svenske kysten, men vi kan jo se lutt på valg av rute om den går litt inn i landet eller ute ved kysten.
Jeg tar gjerne både 1 og 2 overnattinger langs den Svenske kysten, men vi kan jo se lutt på valg av rute om den går litt inn i landet eller ute ved kysten.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Midt-sommertur 2024 i Syd-Sverige til bl.a. Kåseberga og Öland.
Høk Kro høres greit ut og er et bra utgangspunkt for hvilken rute vi velger derfra.
Jeg ser for meg å kjøre den blå-grønne veien. Altså innom Halden og forbi Fredriksten og videre mot grensa og en innlandsrute.
Som @Tore L poengterer vil det ta lenger tid å kjøre langs kysten.
Den svenske vestkysten er absolutt en interessant MC-tur, gjerne som et eget mål for en tur med småveiavstikkere, men på turen vår hvor sydspissen av Sverige og deler av østkysten er målet, har jeg for egen del denne gangen utelukket kyststrekningen.
Jeg ser for meg å kjøre den blå-grønne veien. Altså innom Halden og forbi Fredriksten og videre mot grensa og en innlandsrute.
Som @Tore L poengterer vil det ta lenger tid å kjøre langs kysten.
Den svenske vestkysten er absolutt en interessant MC-tur, gjerne som et eget mål for en tur med småveiavstikkere, men på turen vår hvor sydspissen av Sverige og deler av østkysten er målet, har jeg for egen del denne gangen utelukket kyststrekningen.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Bjerknez
- Innlegg: 24102
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Midt-sommertur 2024 i Syd-Sverige til bl.a. Kåseberga og Öland.
Helt enig.AJ skrev: ↑06 mai 2024, 12:45 Høk Kro høres greit ut og er et bra utgangspunkt for hvilken rute vi velger derfra.
Jeg ser for meg å kjøre den blå-grønne veien. Altså innom Halden og forbi Fredriksten og videre mot grensa og en innlandsrute.
Som @Tore L poengterer vil det ta lenger tid å kjøre langs kysten.
Den svenske vestkysten er absolutt en interessant MC-tur, gjerne som et eget mål for en tur med småveiavstikkere, men på turen vår hvor sydspissen av Sverige og deler av østkysten er målet, har jeg for egen del denne gangen utelukket kyststrekningen.
Den ruten @AJ nevner her er å anbefale. Vestkysten blir på en måte en omvei i motsatt retning av dit vi skal. Spesielt for dem som kommer nordfra. Noe de fleste trolig gjør.
- Tore L
- Innlegg: 1004
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 24 BSA GoldStar 650 -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Midt-sommertur 2024 i Syd-Sverige til bl.a. Kåseberga og Öland.
Høk Kro er bra møteplass, ihvertfall for oss to, så får vi høre hvem vei Anders har tenkt å kjøre.
Hvis vi velger kyst veien, så er det veldig fine mc veier nedover til Gøteborg. Kjørte der med en gjeng fra Porsche klubben og vi overnattet på hotell i Stenungsund, og det finnes sikkert flere billigere alternativer en Hoteller.
Fra Gøteborg kan man kjøre ned riksvei 158 ned til Kungsbacka og videre til Varberg, og da inn i landet.
Eller fra Gøteborg inn på riksvei 40, videre inn på 156 - 154 osv nedover mot Ystad. Det er mange veier nedover så her er det bare å velge, men jeg er ikke veldig kjent nedover utom E6, og der skal vi jo ikke kjøre :)
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
- Bjerknez
- Innlegg: 24102
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Midt-sommertur 2024 i Syd-Sverige til bl.a. Kåseberga og Öland.
Ahh.... jeg tror jeg har blandet denne turen med et annet treff vi skal på. SÅ se bort fra det jeg skrev over om veivalg og omvei etc.
@AJ du kan egentlig slette alle postene mine da dem ikke lenger har noe relevans grunnet blemmen. Beklager
Jeg skal ikke engang være med på denne turen, da jeg og en til skal kjøre omtrent samme vei i juli.
@AJ du kan egentlig slette alle postene mine da dem ikke lenger har noe relevans grunnet blemmen. Beklager
Jeg skal ikke engang være med på denne turen, da jeg og en til skal kjøre omtrent samme vei i juli.
- Tore L
- Innlegg: 1004
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 24 BSA GoldStar 650 -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Midt-sommertur 2024 i Syd-Sverige til bl.a. Kåseberga og Öland.
Kystveien tar mye lenger tid, og den blå - grønne veien blir veldig bra - Har kjørt i området rundt ED - Dals Långed og ned til Mellerud, fine veier.AJ skrev: ↑06 mai 2024, 12:45 Høk Kro høres greit ut og er et bra utgangspunkt for hvilken rute vi velger derfra.
Jeg ser for meg å kjøre den blå-grønne veien. Altså innom Halden og forbi Fredriksten og videre mot grensa og en innlandsrute.
Som @Tore L poengterer vil det ta lenger tid å kjøre langs kysten.
Den svenske vestkysten er absolutt en interessant MC-tur, gjerne som et eget mål for en tur med småveiavstikkere, men på turen vår hvor sydspissen av Sverige og deler av østkysten er målet, har jeg for egen del denne gangen utelukket kyststrekningen.
Har ikke kjørt lenger nedover, men det tror jeg blir bra :)
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
- Tore L
- Innlegg: 1004
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 24 BSA GoldStar 650 -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Midt-sommertur 2024 i Syd-Sverige til bl.a. Kåseberga og Öland.
Hvor langt var vi kommet:
- Møtes på Høk, kjører riksvei 220 til grensen og fortsetter på 165 til Munkedal og videre til Uddevalla - Vanersborg?
Derifra har vi enten retning mot Borås eller Jönkjöping, kommer vi oss ned rundt der har vi 30 - 40 mil igjen på dag 2.
Hva tror du @AJ og @ErikW
- Møtes på Høk, kjører riksvei 220 til grensen og fortsetter på 165 til Munkedal og videre til Uddevalla - Vanersborg?
Derifra har vi enten retning mot Borås eller Jönkjöping, kommer vi oss ned rundt der har vi 30 - 40 mil igjen på dag 2.
Hva tror du @AJ og @ErikW
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Midt-sommertur 2024 i Syd-Sverige til bl.a. Kåseberga og Öland.
Ta gjerne en kikk på denne tråden :Tore L skrev: ↑06 mai 2024, 15:08 Hvor langt var vi kommet:
- Møtes på Høk, kjører riksvei 220 til grensen og fortsetter på 165 til Munkedal og videre til Uddevalla - Vanersborg?
Derifra har vi enten retning mot Borås eller Jönkjöping, kommer vi oss ned rundt der har vi 30 - 40 mil igjen på dag 2.
Hva tror du @AJ og @ErikW
viewtopic.php?p=362787#p362787
Har jo kjørt opp løypa tidligere...
Ikke dermed sagt og bestemt på noen måte at vi gjør det samme på turen vår .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Midt-sommertur 2024 i Syd-Sverige til bl.a. Kåseberga og Öland.
Kjapt tegnet i Google Maps:
https://maps.app.goo.gl/5eCKnomXGdbuhZ3B7 Alternativt denne om vi heller foretrekker mer av innlandet... :
https://maps.app.goo.gl/ddsjwWSa7DAuatb38
https://maps.app.goo.gl/5eCKnomXGdbuhZ3B7 Alternativt denne om vi heller foretrekker mer av innlandet... :
https://maps.app.goo.gl/ddsjwWSa7DAuatb38
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 797
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
- Bosted: Skien
Re: Midt-sommertur 2024 i Syd-Sverige til bl.a. Kåseberga og Öland.
Den siste kartoppsettet der så bra u @AJ
Vurderer å ta med meg teltet som sagt. Tenker videre ferd etter Ørland. Sånn i tilfelle lysten kommer
Vurderer å ta med meg teltet som sagt. Tenker videre ferd etter Ørland. Sånn i tilfelle lysten kommer
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Midt-sommertur 2024 i Syd-Sverige til bl.a. Kåseberga og Öland.
Mange muligheter .
Både før og etter Öland .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Midt-sommertur 2024 i Syd-Sverige til bl.a. Kåseberga og Öland.
Vet jo at det funker siden det fint gjorde det i fjor, men pakket litt annerledes denne gangen med tanke på nettopp denne Sverigeturen .
Og jada! funker bra fortsatt .
Telt, sovepose, campingstol, liggeunderlag, kokekar m/gassbrenner, kniv, spork, kopper mm., Primus campingsett (tallerken, skjærefjøl mm.) og gassbeholder i sideveskene.
Lett lerretsbord og teltstenger i toppboksen + litt klær i kompresjonsposen, vannflaske og sko. Og ledig plass til andre ting man kommer på og vil ha med seg...
Så da kan det fort hende at det blir Bulder Blå som befrakter meg på denne turen om en drøy måned
Og jada! funker bra fortsatt .
Telt, sovepose, campingstol, liggeunderlag, kokekar m/gassbrenner, kniv, spork, kopper mm., Primus campingsett (tallerken, skjærefjøl mm.) og gassbeholder i sideveskene.
Lett lerretsbord og teltstenger i toppboksen + litt klær i kompresjonsposen, vannflaske og sko. Og ledig plass til andre ting man kommer på og vil ha med seg...
Så da kan det fort hende at det blir Bulder Blå som befrakter meg på denne turen om en drøy måned
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Midt-sommertur 2024 i Syd-Sverige til bl.a. Kåseberga og Öland.
Nærmer seg sakte, men sikkert nå...
Lekte meg litt med Googlekartet i kveld:
https://maps.app.goo.gl/kv5dhg2CYkMtku8AA
Og her med et par justeringer for å unngå 45:an :
https://maps.app.goo.gl/5CaVMv1k3YbVd1EeA
Tenker at dette blir ruta sånn omtrentlig i retning Ystad og Kåseberga .
Med en overnatting underveis.
Lekte meg litt med Googlekartet i kveld:
https://maps.app.goo.gl/kv5dhg2CYkMtku8AA
Og her med et par justeringer for å unngå 45:an :
https://maps.app.goo.gl/5CaVMv1k3YbVd1EeA
Tenker at dette blir ruta sånn omtrentlig i retning Ystad og Kåseberga .
Med en overnatting underveis.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Bjerknez
- Innlegg: 24102
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Midt-sommertur 2024 i Syd-Sverige til bl.a. Kåseberga og Öland.
Se om du finner en villcamping da @AJ . Så gir du tilbakemelding på plassen :)
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Midt-sommertur 2024 i Syd-Sverige til bl.a. Kåseberga og Öland.
Kommer vi over plasser vi tror egner seg vil du få beskjed .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering