Halve dagen i dag ble tilbrakt på Lillehammer hos Motorspeed hvor Duke'en fikk utført første hovedservice.
Mens jeg var det kom jeg i snakk med en av selgerne om de nye Yamaha XSR 125 modellene de hadde fått inn.
Men disse hadde ikke slått an blant ungdommen i Lillehammerdistriktet, kunne han fortelle. Selv om de har samme 15 HK motoren som den langt mer populære MT-125, la han til.
Merkelig greier, var min kommentar, siden jeg synes denne XSR lettsykkelen fra Yamaha må være den fineste i klassen.
Hadde jeg selv vært i markedet for en 125 ville det uten tvil blitt denne.
Men så er det nok slik at ulike generasjoner ikke ser med samme blikk på enkelte modeller. For meg er retrodesignet i kombinasjon med moderne detaljer midt i blinken når det gjelder XSR 125:
XSR125 1.JPG
xsr125 2.JPG
Da jeg "følte og tok" på disse syklene, spesielt de jeg tok bilder av
, kom jeg til å tenke på Skogstrollet og XSR'en hennes...
Søkte henne opp her på forumet og så at det nærmer seg to år siden sist vi hørte fra henne her på forumet.
Hun kom med mange gode innlegg og ikke minst bilder og jeg tror det er flere enn meg som svaner hennes deltakelse på forumet. Så dermed tenkte jeg det var greit å
"etterlyse henne".
Så får vi se om hun kikker innom igjen. Håper det.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene
her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering