Du kommer garantert til å bli fornøyd. Holder du til i Oslo eller omegn så kan vi cruise litt i sommer når du får sykkelen på tunet. Vi får opprette en egen RS tråd tenker jeg!AlleBrukernavnErTatt skrev: ↑16 mai 2017, 11:16 De fleste reviews jeg ser av sykkelen watter de "track" med en gang 1000km service er tatt! men på vått føre gjelder "rain" og kjøre veeeeldig forsiktig med RS.
Med det grepet dekkene har på tørt føre så varer de vel ikke veldig lenge heller antar jeg, så dekkskift er vel sykkelens minste problem. Tror jeg koker ned til en RS selv! er rett og slett for stor oppgradering av utstyr til så liten prisforskjell.
Nye avgiftsregler for mc
-
- Innlegg: 62
- Registrert: 18 jul 2015, 09:53
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple RS 765
Re: Nye avgiftsregler for mc
- Blaamand
- Innlegg: 221
- Registrert: 30 mai 2015, 12:16
- Motorsykkelen din: Husqvarna FE 501 '15 KTM 250 EXC 2t 2015
- Sted: Oslo
Re: Nye avgiftsregler for mc
Tror Totakt vil gjøre comeback jeg. Særlig når de nå kommer med innsprøyt og ikke lenger er avhengig av å premixekjellv skrev: ↑14 mai 2017, 21:39Ingenting i veien for å forsette å kjøre med denne, eller å selge dem videre. Men du får nok ikke kjøpt nye totakterne i 2018 vil jeg tro..Grendel skrev:Huff og huff.
Jeg freser fortsatt rundt på min 84-modell ZR50, fortsatt, frem til MC-lappen er i boks. Det er stilig med moped, selv om det ikke går fort.
Jeg håper at det kommer noe alternativ til disse; et lavterskeltilbud for motorisert ungdom.
8-)
Sent fra min C6603 via Tapatalk
BRAAAAAP!
-
- Innlegg: 333
- Registrert: 01 mai 2017, 19:48
- Motorsykkelen din: 2017 Triumph Street Triple RS
- Sted: Fredrikstad
Re: Nye avgiftsregler for mc
Evinrude gjør det veldig bra på båtmarkedet som eneste to-takterBlaamand skrev: ↑05 jun 2017, 13:25Tror Totakt vil gjøre comeback jeg. Særlig når de nå kommer med innsprøyt og ikke lenger er avhengig av å premixekjellv skrev: ↑14 mai 2017, 21:39Ingenting i veien for å forsette å kjøre med denne, eller å selge dem videre. Men du får nok ikke kjøpt nye totakterne i 2018 vil jeg tro..Grendel skrev:Huff og huff.
Jeg freser fortsatt rundt på min 84-modell ZR50, fortsatt, frem til MC-lappen er i boks. Det er stilig med moped, selv om det ikke går fort.
Jeg håper at det kommer noe alternativ til disse; et lavterskeltilbud for motorisert ungdom.
8-)
Sent fra min C6603 via Tapatalk
- LarsE
- Innlegg: 375
- Registrert: 27 mar 2017, 21:59
- Motorsykkelen din: 2011 KTM 690 DUKE-R / 2004 BMW F650GS
Re: Nye avgiftsregler for mc
Nytt i år er at mopedkurs utgår og eleven skal ha individuell tilpassing i tillegg til det obligatoriske. Det blir då dyrere å ta klasse AM, og forhåpentligvis vil fleire velge å ta klasse A1 med skikkelig opplæring. Tror ikke forskjellen i pris på ny moped vil gjøre så veldig mye akkurat nå, då eg trur mesteparten kjøper brukt moped (var bare ei som kjøpte ny her i bygda når vi var på den alderen, og foreldrene hennes har vel litt over snittet formue)Grendel skrev: ↑15 mai 2017, 14:50 Det vil jo være positivt.
Nå gjennomgår jeg opplæringen for tung MC, og jeg vil si at dette er en meget god opplæring. Det er i alle fall mye bedre enn den opplæringen som 50ccm har! Det vil vel kanskje kunne tillegges pluss-siden for dette. Blir nå lett-mc i praksis det minste? Da vil de motoriserte bli bedre opplært i tiden som kommer.
(Da gjenstår bare opplæringen av trå-sykkelistene, men der er det vel holdninger som gjelder. Det blir det vanskeligere å gjøre noe med).
8-)