Fint med fjord og fjell, men hvor er veien og sykkelen?AJ skrev:
Nei, jeg holder på tunnelen.
[TaSK]
Fint med fjord og fjell, men hvor er veien og sykkelen?AJ skrev:
OK...tagesk skrev:Fint med fjord og fjell, men hvor er veien og sykkelen?AJ skrev:
Nei, jeg holder på tunnelen.
[TaSK]
denne likte jeg også best fordi veien ligger forran deg og man er klar for å kjøre avgårde på nye eventyrFsva skrev:Dette likte jeg veldig godt!Bjerknez skrev:Et bittelite bidrag fra meg også før jeg tar meg en tur på et av byens mange vannhull...
Bakgrunnen er et bilde jeg tok ipå Bremangerlandet som ligger rett sør for Måløy og ikke veldig langt fra Nordfjordeid.
Vil anta Dalsnibba, men er ikke helt sikker.AJ skrev:Kunne ikke dy meg, men måtte lage en til:
Akkurat nå er jeg ganske sikker på at en av disse blir blir MCsidens nye header
Men i morra kan jeg være litt i tvil igjen... kanskje
Noen som sånn helt med en gang ser hvor bildet er tatt?
Jeg er faktisk enig med deg der.Snikendeugle skrev:Sent ute med svar:
Ingen av de. Heller noe grafisk og "rent" noe :) Foto gjør seg ikke så godt som en header du ser _hele_ tiden.
Jeg er åpen for forslag til grafiske løsninger også.Bjerknez skrev:Jeg er faktisk enig med deg der.Snikendeugle skrev:Sent ute med svar:
Ingen av de. Heller noe grafisk og "rent" noe :) Foto gjør seg ikke så godt som en header du ser _hele_ tiden.
Det grå feltet har ingen informasjon, eller relasjon til MC-kjøring. Som "bård" var den for stor (slik den er her, i det misnte). Dermed blir kanten motivet mens bildet blir et element som viser at kanten er en kant (og ikke noe annet).AJ skrev:Vestalndet headingen leder fortsatt...