AJ Arena...
Re: AJ Arena... KaTie M inntrykk etter 2000 kjørte km.
AJ ! Nå må du skjønne det her. Kjøp utstyrspakke til Skropel Mokka for da sparer du 16 000. De sa det nettopp på TV 2 så da er det sant. Nemlig. Skal ikke mange utsyrspakker til så kan du kjøpe ny bil. Utstyrspakka er gratis tror jeg for de sa ikke noe om prisen på den så bare bestill nå
Re: AJ Arena... KaTie M inntrykk etter 2000 kjørte km.
Når jeg endelig bestiller meg småkubikk GRUS-SYKKEL, så asfalterer Pollti gårdsplassen sin...
Ja, det var vel engelskmenn som var i den girkassa. Men tydeligvis har de blitt behandla pent da, siden kassa fortsatt virker. Tror nok oldemora til AJ passer på at de får mat i hvert fall. Ertestuing eller ikke.
Men poenget her er at vi viste vår tekniske kompetanse, om enn kun på support-nivå. Så skulle det bli noen ulyder i KTMen, stiller i på kort varsel. Ingen vits i å belemre garantien i slike saker.
Bare legg ut kortnummeret ditt og pin-koden her i bloggen, så starter vi momentant med forebyggende innkjøp av nødvendigheter
Ja, det var vel engelskmenn som var i den girkassa. Men tydeligvis har de blitt behandla pent da, siden kassa fortsatt virker. Tror nok oldemora til AJ passer på at de får mat i hvert fall. Ertestuing eller ikke.
Men poenget her er at vi viste vår tekniske kompetanse, om enn kun på support-nivå. Så skulle det bli noen ulyder i KTMen, stiller i på kort varsel. Ingen vits i å belemre garantien i slike saker.
Bare legg ut kortnummeret ditt og pin-koden her i bloggen, så starter vi momentant med forebyggende innkjøp av nødvendigheter
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... KaTie M inntrykk etter 2000 kjørte km.
Fikk testet cruisekontrollen i går på retur fra Sverige. Første gang jeg har brukt CC på MC og må si jeg fikk en aldri så liten a-ha! opplevelse!
Dette vil absolutt være fine greier på tur på steder med jevn høy fart over tid .
Også må jeg nevne clutch og girkassa på KaTie M; lettbetjent og smøremykt som bare det!
Ikke sammenlignbart med de andre syklene jeg har hatt. En divisjon over, uten tvil!
Dette vil absolutt være fine greier på tur på steder med jevn høy fart over tid .
Også må jeg nevne clutch og girkassa på KaTie M; lettbetjent og smøremykt som bare det!
Ikke sammenlignbart med de andre syklene jeg har hatt. En divisjon over, uten tvil!
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: AJ Arena... KaTie M inntrykk etter 2000 kjørte km.
Må du ha på cruise controllen for å høre på musikk???
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... KaTie M inntrykk etter 2000 kjørte km.
Overhodet ikke!Jalmar skrev:Må du ha på cruise controllen for å høre på musikk???
A-ha er nok ikke aktuelt uansett.
Mener å ha hørt at popidolmiddelaldringene er på vei til å gi ut ny musikk?
Kan'ke stemme det, vel ?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: AJ Arena... KaTie M inntrykk etter 2000 kjørte km.
Vi må nok regne med at AJ vil trenge litt hjelp til å montere den utstyrspakka på KTMen. Men der kan vi steppe inn. Nå som du har fått asfaltert gårdsplassen kan vi ta av med flyet til Desmo, og da tar det ikke lang tid å fly opp til Hadeland.Pollti skrev:AJ ! Nå må du skjønne det her. Kjøp utstyrspakke til Skropel Mokka for da sparer du 16 000. De sa det nettopp på TV 2 så da er det sant. Nemlig. Skal ikke mange utsyrspakker til så kan du kjøpe ny bil. Utstyrspakka er gratis tror jeg for de sa ikke noe om prisen på den så bare bestill nå
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
Re: AJ Arena... KaTie M inntrykk etter 2000 kjørte km.
Ikke vet jeg Skal mere til før den musikken takes on meAJ skrev:Overhodet ikke!Jalmar skrev:Må du ha på cruise controllen for å høre på musikk???
A-ha er nok ikke aktuelt uansett.
Mener å ha hørt at popidolmiddelaldringene er på vei til å gi ut ny musikk?
Kan'ke stemme det, vel ?
Driver de fortsatt med kinesisk dænsbændmusikk på Harestua?
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... KaTie M inntrykk etter 2000 kjørte km.
Om ikke dæinsbandmussikk så serveres det fortsatt smakelige spiseligheter på kroaJalmar skrev: Driver de fortsatt med kinesisk dænsbændmusikk på Harestua?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... KaTie M inntrykk etter 2000 kjørte km.
Inntrykket av 1290'en blir bare bedre og bedre. En fantastisk sykkel!! Utrolig lettkjørt og sprek som fy !
Akselerasjon fra stillstand er så som så, men fra mellomregisteret til turtallssperra er kreftene og fartsøkningsressursene monumentale!!
Kjapp tur til Hønefoss i dag. Akkurat passe til å sjekke ut festeløsningen til tailbag'en fra SW-Motech.
Ypperlig til sitt bruk ved solokjøring på Stelvio'en. Tyder på det samme med KaTie M .
Akselerasjon fra stillstand er så som så, men fra mellomregisteret til turtallssperra er kreftene og fartsøkningsressursene monumentale!!
Kjapp tur til Hønefoss i dag. Akkurat passe til å sjekke ut festeløsningen til tailbag'en fra SW-Motech.
Ypperlig til sitt bruk ved solokjøring på Stelvio'en. Tyder på det samme med KaTie M .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Kawagutten
- Innlegg: 2902
- Registrert: 04 jul 2011, 01:18
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
- Bosted: Vestfold
Re: AJ Arena... KaTie M inntrykk etter 2000 kjørte km.
Så den går fremover den KTM`n ?
Fint å kunne legge igjen sideveskene hjem hvis en ikke skal ha med så mye.Du har jo tankveske i tillegg så du får jo med en del uansett.
Jeg mangler feste til tankveska så har brukt den som tailbag,går greit det siden den kan brukes som en ransel (Bagster Sherpa)så har den lange reimer som går akkurat rundt Givi racket :-)
Fint å kunne legge igjen sideveskene hjem hvis en ikke skal ha med så mye.Du har jo tankveske i tillegg så du får jo med en del uansett.
Jeg mangler feste til tankveska så har brukt den som tailbag,går greit det siden den kan brukes som en ransel (Bagster Sherpa)så har den lange reimer som går akkurat rundt Givi racket :-)
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... KaTie M inntrykk etter 2000 kjørte km.
Jeg fikk i går den nye braketten som Tutoro chain oiler ingeniørene har utviklet i tillegg til de andre festeløsningene de har.
Dermed var det bare å skride til verket i dag og få montert greiene.
Litt kronglete med trang plass og små skruer, muttere og låseskiver.
Men kom i mål etter hvert og fikk plassert den automatiske Tutoro kjedeoljeren passe diskret på eksossiden med oljeslang og påføringsdel godt skjult på baksiden av svingarmen på kjedesiden.
En testtur etter montering, priming av olja og anbefalt innstilling viste at innstillingen trolig var litt vel generøs. Litt mye kjedeolje på dekkside og felg...
Skrudde ned en kvart omdreining, dro til Tyrigrava og sjekket da jeg kom hjem og kunne slå fast at denne innstillingen var bedre. Kan kanskje med fordel skru ned enda en kvart omdreining.
Påføringsdysen ser ut til å holde seg på plass tross stedvis svært humpete vei.
Virker som at Toturo systemet er solid og funker slik det er beskrevet her.
Tror dette kan være et godt kjøp.
Bilder:
Nyuviklet brakett som passer perfekt til KTM 1290 SA.
Passe diskret plassering med lett tilgang til justeringsratt og påfylling av olje
Ruting av oljeslangen på baksiden av svingarmen
Oljepåføringsdysen ser ut til å holde seg på plass under alle kjøreforhold
Eneste jeg ikke var fornøyd med i forbindelse med montering er forsøket på å lakkere braketten.
Var nok litt vel utålmodig slik at en del av lakken smittet av ved montering på sykkelen...
Dermed var det bare å skride til verket i dag og få montert greiene.
Litt kronglete med trang plass og små skruer, muttere og låseskiver.
Men kom i mål etter hvert og fikk plassert den automatiske Tutoro kjedeoljeren passe diskret på eksossiden med oljeslang og påføringsdel godt skjult på baksiden av svingarmen på kjedesiden.
En testtur etter montering, priming av olja og anbefalt innstilling viste at innstillingen trolig var litt vel generøs. Litt mye kjedeolje på dekkside og felg...
Skrudde ned en kvart omdreining, dro til Tyrigrava og sjekket da jeg kom hjem og kunne slå fast at denne innstillingen var bedre. Kan kanskje med fordel skru ned enda en kvart omdreining.
Påføringsdysen ser ut til å holde seg på plass tross stedvis svært humpete vei.
Virker som at Toturo systemet er solid og funker slik det er beskrevet her.
Tror dette kan være et godt kjøp.
Bilder:
Nyuviklet brakett som passer perfekt til KTM 1290 SA.
Passe diskret plassering med lett tilgang til justeringsratt og påfylling av olje
Ruting av oljeslangen på baksiden av svingarmen
Oljepåføringsdysen ser ut til å holde seg på plass under alle kjøreforhold
Eneste jeg ikke var fornøyd med i forbindelse med montering er forsøket på å lakkere braketten.
Var nok litt vel utålmodig slik at en del av lakken smittet av ved montering på sykkelen...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- lasse_hansen
- Innlegg: 1717
- Registrert: 18 jun 2011, 20:36
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
- Bosted: Sarpsborg
Re: AJ Arena... KaTie M inntrykk etter 2000 kjørte km.
Så fin ut den der AJ. Har du hatt scottoiler før? Hvis, hvordan virker forskjellen på de? Både positivt og negativt. Har hatt scottoiler på de fleste andre syklene mine, og vurderer sterkt no automatisk olje smørings system på speed'en å :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... KaTie M inntrykk etter 2000 kjørte km.
Heisan Hansen !
Hadde Hawke Oiler på TDM'en en kort periode. Men den funket dårlig. Tror også denne ikke lages lenger...
Scottoiler har jeg aldri prøvd. Heller ikke andre løsninger koblet til el.systemet på sykkelen.
Så langt ser det ut til at Tutoro'en funker utmerket. Påføringsdysen ser ut til å holde seg stabilt på plass og etter siste justering av påføringsgraden av olje ,ser det også ut til det er er lite eller ingen kasting av olje på felgen.
Litt arbeid med å få en montert skikkelig, men når det er gjort er strengt att ikke annet å passe på enn at oljetanken etterfylles .
Genialt system, egentlig.
Så er det bare å håpe at det er så og si vedlikeholdsfritt, dvs. at det ikke skjer noe med oljeslangen og påføringsdysa, at disse tingene holder seg på plass.
Hadde Hawke Oiler på TDM'en en kort periode. Men den funket dårlig. Tror også denne ikke lages lenger...
Scottoiler har jeg aldri prøvd. Heller ikke andre løsninger koblet til el.systemet på sykkelen.
Så langt ser det ut til at Tutoro'en funker utmerket. Påføringsdysen ser ut til å holde seg stabilt på plass og etter siste justering av påføringsgraden av olje ,ser det også ut til det er er lite eller ingen kasting av olje på felgen.
Litt arbeid med å få en montert skikkelig, men når det er gjort er strengt att ikke annet å passe på enn at oljetanken etterfylles .
Genialt system, egentlig.
Så er det bare å håpe at det er så og si vedlikeholdsfritt, dvs. at det ikke skjer noe med oljeslangen og påføringsdysa, at disse tingene holder seg på plass.
lasse_hansen skrev:Så fin ut den der AJ. Har du hatt scottoiler før? Hvis, hvordan virker forskjellen på de? Både positivt og negativt. Har hatt scottoiler på de fleste andre syklene mine, og vurderer sterkt no automatisk olje smørings system på speed'en å :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- lasse_hansen
- Innlegg: 1717
- Registrert: 18 jun 2011, 20:36
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
- Bosted: Sarpsborg
Re: AJ Arena... KaTie M inntrykk etter 2000 kjørte km.
Hei igjen AJ! Nå står jeg akkurat i solsteken i sverige og strekker på beina. Ypperlig mc vær idag. Jeg hadde scottoiler tilkoblet vacummslange på både TDM, og z1000. Så vurderte egentlig det på denne også. Men kanskje jeg skal sjekke ut den typen du har :)
Vanskelig å fylle på den du har? På scottoileren synes jeg det var litt vanskelig, eller så gjorde jeg feil hver gang
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vanskelig å fylle på den du har? På scottoileren synes jeg det var litt vanskelig, eller så gjorde jeg feil hver gang
Sent from my iPhone using Tapatalk
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... KaTie M inntrykk etter 2000 kjørte km.
Er nettopp kommet inn fra tur i flott vær.
Tar bilde av påfyllingen senere i ettermiddag...
Lur plassering gir lett påfylling
Tar bilde av påfyllingen senere i ettermiddag...
Lur plassering gir lett påfylling
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering