Jo da, Morten. Jeg vet godt hvem som har vært innom for å ta AJ.
Og hvor stor resøons fikk de egentlig fra oss andre ? Liten, for vi gjennomskua fort hva agendaen var.
Skal svare på ditt innlegg også, Aj :
Ok, jeg tar hintet.
Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?
- Jompa
- Moderator
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Neivel...Banditmannen skrev: Jeg er ikke av de som roper høyeste på noen områder, men må si at jeg heller ikke liker den veien dette forumet går...
Men da er det strengt tatt bare å bruke alternativene. Er det ikke så enkelt som det, da?
Som bike.no forumet, MC-forumet.no, IkkeBike, MC-plassen og til og med mcsidene.no, faktisk!
Tror også diskusjon.no har egen avdeling for MC-interesserte. I tillegg til alle de merkespesifikke forumene.
For ikke å glemme http://www.advrider.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Fantastisk flott forum som favner det meste
Følger ikke så godt med på Facebook, men vet såpass at det er flere sider der som også egner seg for MC-interesserte.
Med andre ord, mye å velge blant om man ikke liker utviklingen her på MCsiden.no.
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- ojda
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Jeg har valgt å klatre et trinn ned i diskusjonen Jompa det er nesten så jeg følerJompa skrev:Nei, for min del er alle forventninger om "demokrati" forlengst lagt nederst i søppelbøtta.
Det rare er at alle "avvikende" meninger blir slått ned på, evt førskt tiet ihjel fra ledelsen, akkurat som
i et ordentlig demokrati.
noens higend etter å få bruke "Exkluder-knappen"
Alle har forstått hva både du og jeg mener om dette, så det er ikke nødvendig å markere det videre
Hold kjeft, og fortsett å være halvvegs fornøyd medlem. Med et minne om hva forumet engang var
Det har ryki nok hyggelige medlemmer ut herfra nå. Frivillig eller ufrivillig. La ikke min lille meningsyttring ta deg med i dragsuget.
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
- Jompa
- Moderator
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Vi tenker nok ganske likt, ojda.
Som jeg skrev litt lenger opp, jeg tar hintet.
Skal sove på det til i morra, og så vurdere min fremtid på forumet.
Nå skal jeg la være å si noe mer i kveld i denne tråden, Kmanns blogg som iflg han selv heretter utelukkende skal handle om mc, trenger ikke å bli besudlet av det vi kaller diskusjon, og andre kaller kverulering.
Som jeg skrev litt lenger opp, jeg tar hintet.
Skal sove på det til i morra, og så vurdere min fremtid på forumet.
Nå skal jeg la være å si noe mer i kveld i denne tråden, Kmanns blogg som iflg han selv heretter utelukkende skal handle om mc, trenger ikke å bli besudlet av det vi kaller diskusjon, og andre kaller kverulering.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
-
- Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Takk for informasjonen.AJ skrev:Neivel...Banditmannen skrev: Jeg er ikke av de som roper høyeste på noen områder, men må si at jeg heller ikke liker den veien dette forumet går...
Men da er det strengt tatt bare å bruke alternativene. Er det ikke så enkelt som det, da?
Som bike.no forumet, MC-forumet.no, IkkeBike, MC-plassen og til og med mcsidene.no, faktisk!
Tror også diskusjon.no har egen avdeling for MC-interesserte. I tillegg til alle de merkespesifikke forumene.
For ikke å glemme http://www.advrider.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Fantastisk flott forum som favner det meste
Følger ikke så godt med på Facebook, men vet såpass at det er flere sider der som også egner seg for MC-interesserte.
Med andre ord, mye å velge blant om man ikke liker utviklingen her på MCsiden.no.
Kommer nok til å velge å være her en stund til, og jeg kommer heller ikke til å "lage noe bråk", følte bare for å uttrykke meg litt i all beskjedenhet...
- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
" .… i all beskjedenhet" ... ja, sånn skal det være.Banditmannen skrev:Takk for informasjonen.AJ skrev:Neivel...Banditmannen skrev: Jeg er ikke av de som roper høyeste på noen områder, men må si at jeg heller ikke liker den veien dette forumet går...
Kommer nok til å velge å være her en stund til, og jeg kommer heller ikke til å "lage noe bråk", følte bare for å uttrykke meg litt i all beskjedenhet...
Ellers så ryktes det at kmann er utestengt. Høyst fortjent, sikkert ... han var nok ikke beskjeden nok