LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Re: LordShaft - *På plass i ny huset*
Jeg er ekstremt fornøyd med RX100..... men det koster jo fortsatt litt... selv om det er blitt kraftig rabbatert i forhold til når det kom ut.
Var å fikk handlet meg egne sparring pads i dag. Greit å ha til egentrening når jeg ikke er i gymmet (Fightlab)
Hadde meg en jævlig god økt i dag, men kjenner jeg må bli flinkere å ta pauser, det er uvante bevegelser for meg, samt at jeg presser kroppen på en helt annen måte nå. Noe helt annet å drive med vekter.
MMA trening har endelig trigget noe i meg igjen. Drev på i mange år med kickboksing, men mye av det er "glemt" å må friskes opp igjen. Godt å glede seg til å gå på trening igjen.
Var å fikk handlet meg egne sparring pads i dag. Greit å ha til egentrening når jeg ikke er i gymmet (Fightlab)
Hadde meg en jævlig god økt i dag, men kjenner jeg må bli flinkere å ta pauser, det er uvante bevegelser for meg, samt at jeg presser kroppen på en helt annen måte nå. Noe helt annet å drive med vekter.
MMA trening har endelig trigget noe i meg igjen. Drev på i mange år med kickboksing, men mye av det er "glemt" å må friskes opp igjen. Godt å glede seg til å gå på trening igjen.
-
- Kontakt:
Re: LordShaft - *et barn, en galen kjerring og en katt*
Hvordan imponere på morsdagen
La det være sagt, først som sist.... Jeg er definitivt ikke typen som kjøper blomster Å i dag er det jo første morsdagen til fruen, uten at guttungen er i stand til å gjøre så mye med det enda (11 måneder i dag)
Så jeg kjøpte henne noe hansker som er vanntett, greit å ha når hun triller tur med guttungen
Også fikk jeg speilvent sofaen.... Har en jævlig diger hjørnesofa som selvfølgelig var feil vei her i ny kåken... Så da måtte snekker hansen til å bruke en av tusen kunstene sine. 10 poeng til meg og full pott oppnådd i dag også.
Greit å legge listen lavt.... har de ikke så store forventningene til deg, skal det så lite til å imponere
La det være sagt, først som sist.... Jeg er definitivt ikke typen som kjøper blomster Å i dag er det jo første morsdagen til fruen, uten at guttungen er i stand til å gjøre så mye med det enda (11 måneder i dag)
Så jeg kjøpte henne noe hansker som er vanntett, greit å ha når hun triller tur med guttungen
Også fikk jeg speilvent sofaen.... Har en jævlig diger hjørnesofa som selvfølgelig var feil vei her i ny kåken... Så da måtte snekker hansen til å bruke en av tusen kunstene sine. 10 poeng til meg og full pott oppnådd i dag også.
Greit å legge listen lavt.... har de ikke så store forventningene til deg, skal det så lite til å imponere
- Kmann
- Motorsykkelen din: BMW R1150GS -00, BMW K100 RT-85
WOW mannepoeng !LordShaft skrev:Greit å legge listen lavt....
Men listen skal legges høyt slik at man kommer godt under :)
Mange som kjører MC, liker det ikke, de kjører fort for å bli fort ferdige med turen.....??
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km
- SuperMorten
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Morsdag...? Lav list...? Åja...LordShaft skrev:Hvordan imponere på morsdagen
.......
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Synes det der hørtes veldig bra ut jeg.
Sofavending er ikke bare bare.
Sofavending er ikke bare bare.
-
- Kontakt:
Nei jeg er relativt fornøyd med egen innsats i dag
Fikk montert opp 3 lamper også..... i gamle leiligheten min tok det 4 år før jeg gadd å henge opp lys i taket.... Nå gikk det 4 uker.... Relativt bra forbedring det vil jeg si
Kjenner det klør i kroppen etter å begynne å planlegge europatur til sommeren. Jeg må bare få alt til å klaffe på jobb, og sørge for at fruen har fri i samme tidsrom. Så er det tut og kjør.
Fikk montert opp 3 lamper også..... i gamle leiligheten min tok det 4 år før jeg gadd å henge opp lys i taket.... Nå gikk det 4 uker.... Relativt bra forbedring det vil jeg si
Kjenner det klør i kroppen etter å begynne å planlegge europatur til sommeren. Jeg må bare få alt til å klaffe på jobb, og sørge for at fruen har fri i samme tidsrom. Så er det tut og kjør.
- Olav K
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Det er jo bare å planlegge tur... det gjør jeg hele tiden, og nye planer dukker opp hele tida Super PMSaktivitet :-)
Legge til/trekke fra og finne nye ruter er halve moroa
Er vel snart på tide å begynne å prøvepakke.
Legge til/trekke fra og finne nye ruter er halve moroa
Er vel snart på tide å begynne å prøvepakke.
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Kontakt:
Jeg driver å leter på nettet etter ny bunnkåpe til sykkelen min...
Den som er der nå, er veldig kort, å ser litt sånn demontert ut etter at katalysatoren forsvant. Jeg vil ha den i alpine white (samme hvitfaregen som eller på sykkelen) Men har ikke peiling på hvor jeg bør bestille slikt fra.. Noen som har noen erfaring med gode sider på nettet som fører slik?
Jeg ser det er mange som fører i carbon, men jeg vil helst ha den lakket hvit.
Som dere ser over, er to eksempel... Det ser enda "verre" ut når en har fått montert effektanlegg.
Den som er der nå, er veldig kort, å ser litt sånn demontert ut etter at katalysatoren forsvant. Jeg vil ha den i alpine white (samme hvitfaregen som eller på sykkelen) Men har ikke peiling på hvor jeg bør bestille slikt fra.. Noen som har noen erfaring med gode sider på nettet som fører slik?
Jeg ser det er mange som fører i carbon, men jeg vil helst ha den lakket hvit.
Som dere ser over, er to eksempel... Det ser enda "verre" ut når en har fått montert effektanlegg.
-
- Kontakt:
Jeg ser bmw har original, men den tror jeg bare kommer i karbon....
-
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Den første og siste var jo kul Kan da umulig koste så mye å få lakkert en slik karbondel som det?
- Andreas
- Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
Carbonkåpe, som er lakkert hvit. Masker kanten og/eller med BMW-logo maskert før lakk, slik at litt carbon kommer fram
-
- Kontakt:
Jeg har ingen andre deler på sykkelen i karbon, for å sitere kanten....karbon er som heroin....et skudd å du er hekta. Så jeg vil prøve å unngå carbon enda... det blir fort unødvendig dyrt å kjøpe en slik karbon del, for så å lakke den etterpå.
Men liker tankegangen
Note 4
Men liker tankegangen
Note 4
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
LordShaft skrev:Jeg har ingen andre deler på sykkelen i karbon, for å sitere kanten....karbon er som heroin....et skudd å du er hekta. Så jeg vil prøve å unngå carbon enda... det blir fort unødvendig dyrt å kjøpe en slik karbon del, for så å lakke den etterpå.
Men liker tankegangen
Note 4
Finnes det ikke kina varianter da?
-
- Kontakt:
det regner jeg med, men hvor bør jeg bestille? har du erfaringer med noen?
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
http://www.ebay.com/itm/Hotbodies-BMW-S ... 84&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Noko slikt?
Noko slikt?