Globe skrev:Engasjement er bra men problemet, slik jeg ser det, er at når engasjementet bærer preg av å være fordi enkelte er full av seg selv og en viser tegn til at det eneste en greier å oppnå og opprettholde er en sterk irritasjon over noe selvopplevd eller det at en kjenner behov for å være enige med hva andre "sterke" ytrere skriver, ja så bør en vurdere å logge seg av. Enten for en stund eller for godt!
Litt drastisk å oppfordre AJ og enkelte moderatorer til å logge av for godt vel?
Føles sikkert godt og riktig å forsvare de en mener er urettferdig behandlet, men en bør faktisk legge litt tankevirksomhet bak hva en føler, for forsøke å se at det KAN være en viss rimelighet i det som skjer i vurderingen gjort av de som faktisk har som oppgave å vurdere og agere!
Hvordan er det da egentlig Globe. GV ble jo beskyldt for å trakkasere deg bla på PM. Er det slik eller ikke? Er ikke det verd å få avklart på dette forumet også?
Jeg utelukker fortsatt ikke at det kan være en viss rimelighet, men dere holder kjeft om alt vi ikke kan se selv om bla Juleniss1 ønsker disse "hetsende PM'ene og mailene" frem i lyset for som han sier, " de finnes ikke". Så blir det mer og mer klart at alt det som kan verifiseres har lite eller ingen hold. "Kastet ut av flere fora." KliffArne er en høyst velkommen bidragsyter i alle fora jeg vet om i dag, bortsett fra akkurat her. Rett å slett fordi han har blitt så avslepen at det knapt er noe bitt igjen. Det er situasjonen i dag. Det er situasjonen som betyr noe. I det lille vi har sett av argumenter for å kaste ut disse to brukers jo negative adjektiv og foreldet informasjon. Det eneste virkelig håndgripelige jeg ser er GV's forum og skal han kastes ut for det og det alene så si det da. At han er kritisk til en del avgjørelser eller krangler med eier om inndeling av fora og tusen andre ting bli aldri noe godt argument og er i hvertfall ikke ihht regelverket slik jeg forstår det.
GV minnes noen skriftlige klager fra 2011, to år siden, er det de skriftlige irettesettelelsene han fikk som forvarsel? Julenissen fikk ingen ting ifølge ham selv hvis jeg husker rett.
Som sagt. Det som kan verifiseres holder ikke som argumenter og det dere sitter på, ja det sitter dere på. Er det noe rart folk lurer?
Så, er det noen som er sterkt uenig i det dere mener skjer her og om dere faktisk tror og mener at det styres, administreres og ageres basert på tilfeldigheter og uten noen form for vurdering, så burde jo valget være enkelt, for den som tenker og tolker slik. For min del, ser jeg at hva de som bruker masse spalteplass på å kritisere i hytt og pine, måtte MENE om det, blir mer og mer uinteressant, når det samme synet fremkommer på nytt og på nytt, bare med endret ordvalg.
Det mest fonuftige bidraget jeg har lest på alle disse sidene i dette emnet så langt er, MOVE ON til beste for deg/dere selv da dere slipper å bruke mer av din og andres tid, og for de som fortsatt velger å logge seg på!
Det er jo svært mange som har gjort, gidder ikke engasjere seg og logger av og logger på andre steder, eller ikke. Det er sikkert et godt råd også men problemet er vel at man vet jo ikke hva de blir kastet ut for. Måten viktige avgjørelser tas på synes tilfeldig og etter trynefaktor. Det er et sett med regler her men det kan se ut som administrasjonen er den som overser dem.
Selvfølgelig burde vi bare drite i det, men som flere brukere påpeker så er det noe som lukter her og da blir det noe annet. Så de som fortsetter å poste bruker faktisk mye tankevirksomhet og selv om de to skulle ha forbrutt seg mot reglementet eller på annen måte ha utvist utilbørlig oppførsel så er det så mye som ikke stemmer at det ser ut som andre også har utvist utilbørlig oppførsel der målet helliger midlene.