Rekrutter nye medlemmer! Flere medlemmer, flere PREMIER!!

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Svar
Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Rekrutter nye medlemmer! Flere medlemmer, flere PREMIER!!

Legg inn av Globe »

Fra og med 1. oktober 2010, premieres du for hvert 5. medlem som registrerer seg basert på tips fra nettopp deg! :thumleft


Premiering etter følgende skala:
  • ved oppnådd 5 rekrutterte: 1 stk. mcsidens patch
    ved oppnådd 10 rekrutterte: 1 stk. mcsidens patch med selvvalg undertekst
    ved oppnådd 15 rekrutterte: 1 stk. mcsidens T-skjorte
    ved oppnådd 20 rekrutterte: ??
Denne "vervekampanjen" gjelder ut kalenderåret 2010.

En eller flere av disse punktene skal hjelpe oss å "fange opp" at nettopp du har anbefalt oss til en nyregistrert:
  • 1) Gi oss event. et forvarsel om tips dere har gitt via et innlegg i denne tråden.
    2) Du kan også selv følge med på profilen til de som registrerer seg for å se om du "kjenner" dem igjen.
    3) Vi sender nyregistrerte en pm og/eller vi guider dem inn til denne tråden for å gi en kort bekreftelse på at: "Jo, jeg traff en kar på Shell Hommelvik som fortalte meg om mcsiden.no".
    4) Vi har lagt til et nytt felt som kan fylles ut av de som nyregistrerer seg. (Se registreringsbildet nederst i dette innlegget)
Da kjører vi igang dette, og håper at det kan være litt artig å faktisk få litt anerkjennelse for å få flere aktive mc-ister inn hit sammen med oss :thumleft

Registreringsbilde med kommentarfelt:
Bilde

Premier:
BildeBilde


REGISTRERTE REKRUTTERINGER:
Medlem FJR1300: 1 stk 4.oktober 2010 (bakpå FJR)
Medlem Snikkeren: 1 stk. 7.oktober 2010 (Falk Tind)
Medlem gsx750_80: 1 stk. 8.oktober 2010 (SV650)
Medlem AJ: 1 stk. 4. november 2010 (ArcticTiger)
Medlem AJ: 1 stk. 5. november 2010 (Dorull)
Medlem AJ: 1 stk. 13. november 2010 (Kawasaki)
Medlem Kawasaki: 1. stk. 26. november 2010 (Oh-den du veit..)
Medlem AJ: 1. stk. 18. desember 2010 (survivalofthefastest)
Medlem AJ: 1. stk. 19. desember 2010 (Wheelonass)

Online
mekkern
Innlegg: 7582
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Rekrutter nye medlemmer! Flere medlemmer, flere PREMIER!

Legg inn av mekkern »

Nå stusser jeg litt på finansieringen av dette....
Og hensikten med dette... :scratch
At vi får mange brukere for at vi er et bra forum er fint, men ikke hvis vi "kjøper" oss "brukere"..
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Rekrutter nye medlemmer! Flere medlemmer, flere PREMIER!

Legg inn av Globe »

Hei mekkern, tror ikke vi kjøper oss medlemmer på denne måten, ser det vel mer som at vi premierer de som taler om forumet og som igjen medfører at andre sjekker oss ut og eventuelt registrerer seg.

De som har laget patchene og T-skjortene har gitt oss noen eksemplar. Disse velger vi å gi ut til medlemmene, og denne gang på en slik måte som beskrevet her.

Forumet vårt vokser meget godt det, og da helt uten annen motivasjon enn entusiasme for temaene her inne og ønsket om å være endel av det alle her inne utgjør av erfaring, humor og lysten til å dele gleder og sorger, diskutere likt og ulikt, innenfor MC.

Håper og tror dette lille "stuntet" ikke skal bidra negativt i så henseende.

Vi følger opp med denne lille kampanjen da vi har fått noen merker og skjorter og det passet inn i den konkurransen vi har hatt gående i høst, synes vi.

Godtvoksen

Re: Rekrutter nye medlemmer! Flere medlemmer, flere PREMIER!

Legg inn av Godtvoksen »

mekkern skrev:Nå stusser jeg litt på finansieringen av dette....
Og hensikten med dette... :scratch
At vi får mange brukere for at vi er et bra forum er fint, men ikke hvis vi "kjøper" oss "brukere"..
Ut fra undersøkelse om hvordan vi oppdaget/hørte om forumet - så er ikke registreringene foretatt fordi "vi er et bra forum" den oppdagelsen gjør en først når en har vært her inne...:-) \:D/ \:D/ :=D>

Når det gjelder finansiering så må du vite at Globe er loaded ( :lol ) ....så tenk ikke på det, bare takk og bukk :notworthy: :notworthy: for at noen vil engasjere seg i så sterk grad både med tid og midler... :cheers

Online
mekkern
Innlegg: 7582
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Rekrutter nye medlemmer! Flere medlemmer, flere PREMIER!

Legg inn av mekkern »

vil da ikke være negativ- bare stusset litt... :-J
de fleste har vel lest litt på forumet før de registrerer seg ville jeg tro..men hvordan FINNE oss det er noe annet. :vs
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37850
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Rekrutter nye medlemmer....Vi PREMIERER etter en gitt sk

Legg inn av AJ »

Tror det kan være greit å understreke at gevinstkostnadene ikke er allverdens når alt kommer til alt og at det er vi som drifter MCsiden.no som finansierer dette.
Og det gjør vi gjerne for å gjøre enda flere oppmerksomme på MCsiden.no, som viser seg gang på gang å være et "aktivt forum for aktive MC-folk"! Både her inne på MCsiden.no på nettet og der ute på veiene, på treff og på steder hvor MC-folk samles, blir kjent og deler den ubetalelige flotte fellesinteressen for MC \:D/

Derfor vil vi at flere skal bli kjent med oss her på MCsiden.no :vs
Lykke til med rekrutteringen av nye MCsiden.no medlemmer :thumleft
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Rekrutter nye medlemmer! Flere medlemmer, flere PREMIER!

Legg inn av Globe »

Lov å stusse...da skal man spørre.

Jeg bruker konsekvent en av mine 3 stk t-skjorter når jeg er ute å kjører. Flere som har spurt meg hva mcsiden er...og da "inviterer" jeg dem. Jeg har fått "en neve" med visittkort...de fikk jeg faktisk fra OleB, han hadde printet ut noen kort som lå pent pakket i en konvolutt sammen med 99% merket jeg kjøpte via ham. Disse ble også levert ut ved passende anledninger, til trivelige mc-folk som jeg har møtt på en eller annen rasteplass eller over en ostepølse ved en eller annen Statoilstasjon. Har "rekruttert" inn noen medlemmer på det, medlemmer som i dag er relativt aktive og er med på å bidra i noen grad her i forumet :thumleft ...tenker meg om så er også min bror (Bulldog70) hans samboer (Firda), min far (Jolly-Jumper), min fru (Globinen) og en av mine beste venner (bubbu) hanket inn ved "godord" fra meg, nye eiere av begge mine 2 tidligere sykler er her, samt da noen til som jeg har blitt kjent med, via MC-kjøring ;e

Selv fant jeg forumet ved å søke på nettet, "Google er din venn" ;e

BTW: Ny sjekkelinje på byen: "Hei du...navnet ditt skulle vel ikke tilfeldigvis være Google...du skjønner..alt jeg søker etter finner jeg hos deg" :lol

Brukeravatar
Bubbu
Innlegg: 898
Registrert: 20 mar 2010, 20:35
Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Sted: Trondheim

Re: Rekrutter nye medlemmer! Flere medlemmer, flere PREMIER!

Legg inn av Bubbu »

Jeg fikk faktisk min kjørelærer til å bli medlem. :thumleft (mclærer)
(The Beast )

Godtvoksen

Re: Rekrutter nye medlemmer! Flere medlemmer, flere PREMIER!

Legg inn av Godtvoksen »

Globe skrev: Jeg har fått "en neve" med visittkort...
Klikk på bildet og lag dere billig og nesten gratis visittkort..:-) En må betale frakt som koster 66 kr.


[img]http://www.mcsiden.no/gallery/image.php?image_id=1178[/img]

Brukeravatar
Sprint
Innlegg: 566
Registrert: 10 sep 2010, 16:23
Motorsykkelen din: Triumph-Sprint-95
Sted: Karmøy

Re: Rekrutter nye medlemmer! Flere medlemmer, flere PREMIER!

Legg inn av Sprint »

Tipser alle som jeg jeg treffer om forumet,så kan de velge selv om de vil være med eller ikke.Synes MC siden er flott forum og er blitt hekta :thumleft .Mye flott stoff og tips.Kan det bli bedre enn dette?Nå blir det lettere å overleve vinteren ;e
For livets glade gutter går solen aldri ned.

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Rekrutter nye medlemmer! Flere medlemmer, flere PREMIER!

Legg inn av Globe »

Hyggelig :=D> og jeg er helt enig.....pms (Parkert MotorsykkelSyndrom) blir litt lettere å takle når man kan dele plagene med andre ;e

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Rekrutter nye medlemmer! Flere medlemmer, flere PREMIER!

Legg inn av Intruder »

Har selv for (u)vane å bable og skravle om bl.a. MCsiden.no hver gang jeg prater
med noen på MCtur osv,da jeg synes forumet er stort sett hyggelig og greit,samt
uforpliktende i forhold til endel "Gutta Boys" opplegg ellers..... :oh
Og vil ønske alle forumets ildsjeler en fortsatt god dag ! :mc1 :mc_p: :rofl: :cheers :-({|=
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Rekrutter nye medlemmer! Flere medlemmer, flere PREMIER!

Legg inn av Globe »

Det er med dette meldt inn følgende referanseverving:

Medlem FJR1300: 1 stk 4.oktober 2010


Første innlegg er oppdatert, nederst i innlegget :thumleft

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37850
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Rekrutter nye medlemmer! Flere medlemmer, flere PREMIER!

Legg inn av AJ »

Tror det muligens er mest riktig å gi Snikkeren kreditt for at Falk Tind er blitt MCsiden.no medlem, siden det var han som nevnte MCsiden.no i leserinnlegget han skrev.
Om jeg ikke tar helt feil så var det nettopp dette innlegget som gjorde at Falk Tind 'fant' MCsiden.no.

Eller hva tror du, Globe :-k
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Rekrutter nye medlemmer! Flere medlemmer, flere PREMIER!

Legg inn av Globe »

HELT enig....Snikkeren er herved registrert med 1 stk :thumleft

Svar